סקר: רוב הציבור חושב שמגישי החדשות שמאלנים

סקר של מכון רפי סמית עבור ערוץ 20 מעלה כי רוב הציבור חושב שמגישי החדשות בישראל שמאלנים ויצביעו למחנה הציוני או מרצ. כך יונית לוי, רזי ברקאי ורפי רשף (ברנז'ה עיתונות)

דודי סילבר | כיכר השבת |
יונית לוי (Michal Fattal - פלאש90)

בחירות תקשורתיות: העימות בין מנהיגי הימין לתקשורת, המזוהה לטענתם עם השמאל, הגיע בבחירות אלו לשיא, כשראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, ממקדים את הקמפיין שלהם בכלי תקשורת שתוקפים אותם, כעת מתברר כי גם הציבור חושב כך.

על פי סקר של מכון רפי סמית, שנערך עבור ערוץ 20, רוב הציבור חושב כי מגישי החדשות בישראל משתייכים לצד השמאלי של המפה הפוליטית, וסבור כי הם יצביעו למפלגות המחנה הציוני ומרצ.

כך למשל 55% סבורים כי המגישה הראשית של חדשות 2 יונית לוי, תצביע למחנה הציוני, ו-23% חושבים שהיא תצביע למרצ, 9% שייכו אותה ליש עתיד ו-6% חשבו שהיא מצביעת הליכוד.

48% אמרו כי רפי רשף, מגיש "חמש עם רפי רשף" בחדשות 10, יצביע למחנה הציוני ו-31% חשבו שיצביע למרצ. לגבי המגיש הבכיר של גלי צה"ל רזי ברקאי, השיבו 50% מהנשאלים כי הוא יצביע למחנה הציוני ו-30% שהוא יצביע למרצ. 50% חושבים שמגיש קול ישראל אריה גולן מצביע למחנה הציוני, 19% לליכוד ו-10% למרצ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר