המחנה הציוני מציג: משבר בניהול הקמפיין

קמפיין של המחנה הציוני, הולך ומסתבך. אמש דווח כי יצחק הרצוג רוצה לפטר את מנהלי הקמפיין הנוכחיים, אך אחרי ההדלפה הוא חזר בו. מה קורה ברשימה המאוחדת? (בחירות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(Tomer Neuberg/FLASH90)

בחירות 2015: מחריפה הביקורת הנוקבת הנמתחת בתוך מטה הבחירות של מפלגת המחנה הציוני, סביב ניהול קמפיין המפלגה בבחירות. אמש (רביעי) לאחר שיו"ר המפלגה יצחק בוז'י הרצוג החליט להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום "פאר לוי" שניהל עבור מפלגתו את קמפיין הבחירות עד כה.

אולם לאחר שגורמים במפלגה הדליפו את המידע לתקשורת, חזר בו הרצוג והודיע כי לא היו דברים מעולם וכי משרד הפרסום המדובר ימשיך את פעילותו כרגיל.

"במטה המחנה הציוני מכחישים את השמועות על שינויים במטה ההסברה ומדגישים שאיש לא פוטר ואין כל שינויים בצוות המקצועי. אנחנו עוסקים אך ורק בהחלפת שלטון נתניהו ולא ברכילויות", נכתב בהודעת ההכחשה של המפלגה.

סוגיית הפיטורים הינה קצה הקרחון למה שבאמת מתחולל בתוך מטה בחירות של המפלגה: חברי כנסת טוענים כי הם אינם מעורבים מספיק במערכת הבחירות וכי כעת ברור כמעט לכל אזרח כי ראש הממשלה הבא הוא בנימין נתניהו ולא יצחק הרצוג.

לטענתם, אם היו מערבים אותם בקמפיין ברור היה כי המחנה הציוני הייתה מגדילה את הפער לטובתם אולם עתה נדמה כי המפלגה מתרחקת מלשכת ראש הממשלה.

במפלגה מתחו ביקורת נוקבת כנגד התוכנית הכלכלית שהציגו ראש המפלגה בוז'י הרצוג וציפי לבני וכן המיועד לתפקיד שר האוצר מטעם המפלגה, פרופסור מנואל טרכטנברג. הביקורת הזו הביאה לטונים צורמים באחת מישיבותיה של הסיעה.

בנוסף, קיימת מתיחות רבה בין אנשי התנועה לעבודה, כאשר האחרונים טוענים שאנשיה של ציפי לבני משתלטים על התפקידים בשכר במפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר