אחרי שהכחיש: שוטר הודה בהרג בדואי ברהט

אחרי הכחשות חוזרות ונשנות שוטר הודה במעורבות בירי שהביא למותו של סאמי אל ג'האר, צעיר בדואי ברהט. אביו של הצעיר עלה לקברו לספר לו על ההתפתחויות (חדשות)

לפני הלווית אל ג'האר (רועי עידן)

אחרי שבמשך שבועות הכחיש, השוטר החשוד בהרג הצעיר הבדואי ברהט הודה וקשר את עצמו לביצוע הירי - והוא נעצר להמשך החקירה.

ההודאה מגיעה אחרי חקירה סמויה שנערכה בשלושה שבועות האחרונים, במח"ש הודיעו כי אחרי חקירה ממושכת והכחשות חוזרות ונשנות השוטר החשוד בהרג סאמי אל ג'האר, בישוב הבדואי רהט, במהלך פשיטה משטרתית לתפיסת סמים.

אביו חאלד, סיפר הבוקר שעלה לקבר בנו וסיפר לו על ההתפתחויות: "סיפרתי, אבל הוא לא שומע. אולי אלוהים יעדכן אותו. אני מודה לכל אזרחי מדינת ישראל היהודים והערבים שתמכו במשפחה. יהודים הגיעו מרעננה, הרצליה ותל אביב, גם כאלה שלא הכרתי, וחיבקו אותנו. הם מחזקים אותנו. הבן שלי היה גוזל, ששוטר בישראל לקח את חייו על לא עוול בכפו. הכאב חזק, אבל אנחנו שמחים שהאמת יצאה לאור".

(ההתפרעויות ברהט. צילום: חטיבת דובר המשטרה)

לדבריו, "זה לא מחזיר את הבן שלי אבל לפחות שהאמת תצא לאור. שהשוטר הזה, ושגם שאר השוטרים שהרביצו לנו בתחנה, יעמדו לדין ויעמדו מול שופטי ישראל. שאזרחי ישראל כולם יידעו שהשוטרים הם לא קדושים ולא נביאים, הם גם יכולים לטעות", אמר האב. "זו טעות איומה שהרגה את הבן שלי. אנחנו נישאר עם הכאב הזה כל החיים. אבל לפחות השוטר הזה וחבריו ייענשו".

התקרית התרחשה כאמור לפני שלושה שבועות, במהלך פשיטת משטרתית נגד תחנת סמים ברהט, במהלכה נהרג הצעיר הבדואי מירי של שוטר. בעקבות המוות פרצו מהומות נרחבות ברהט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר