דרמה

בית המשפט בהולנד קבע: הרב ברלנד יוסגר לישראל

בית המשפט בהולנד החליט להסגיר לישראל את הרב אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת "שובו בנים", השוהה במדינה לאחר שנמלט מישראל לפני כשנתיים • פרקליטו, עו"ד שרון נהרי, אומר ל"כיכר השבת" כי בכוונתו להגיש ערעור כנגד ההחלטה • את הערעור על ההחלטה ניתן להגיש בתוך 14 ימים בלבד (חסידים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מאיר אלפסי)

דרמה: בית המשפט בהולנד החליט לפני זמן קצר (חמישי) להסגיר לישראל את הרב אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת "שובו בנים".

פרקליטו, עו"ד שרון נהרי, אישר את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת" ואמר כי בכוונתו להגיש ערעור כנגד ההחלטה.

יצוין כי ניתן להגיש ערעור על ההחלטה לערכאה גבוהה יותר בתוך 14 ימים בלבד.

טרם ברור כיצד יתבצע הליך הסגרתו של הרב לארץ, ולעת עתה בעקבות כוונת פרקליטיו להגיש ערעור ייתכן והתהליך יתעכב בעוד מספר חודשים.

לפני שבועיים התקיים דיון בבקשת ההסגרה, אז הציגו פרקליטיו של הרב ברלנד טענות חדשות כדי לדחות את ההסגרה ובית המשפט החליט כי ההחלטה תינתן היום וכאמור החליט להסגיר את הרב ברלנד.

לאחר הדיון, פרקליטו של הרב ברלנד, עו"ד שרון נהרי, אמר ל"כיכר השבת" כי "אנו שבעי רצון מהדיון היום. כל הראיות החדשות והתצהירים הוגשו לשופטים וההחלטה תינתן בתוך שבועיים".

לפני כשנתיים נמלט הרב מישראל לאחר שגורמים בקהילה הגישו נגדו תלונות במשטרה. הרב שהה זמן מה בשוויץ ולאחר מכן עזב למרוקו שם שהה כשנה עד שנאלץ לעזוב בהוראת השלטונות.

ממרוקו הגיע הרב לזימבבואה אך כעבור חודשים ספורים נאלץ גם שם לעזוב ועבר ליוהנסבורג וממנה עבר הרב להולנד שם הוא שוהה בחודשים האחרונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר