דאעש: מחזיקים במרגל שהמוסד הישראלי שלח

בארגון הטרור דאעש טוענים כי הם מחזיקים בערבי ישראלי שהמוסד שלח לרגל אחריהם. המרגל התראיין למגזין דאעש וסיפר כיצד גוייס ואיך נתפס ויש לו מסר ל"מרגלים" (בעולם)

שמעון ליברטי | כיכר השבת |
הצעיר לטענת דאעש (מתוך מגזין דאעש)

ממשיכים בסיפורים: בארגון המדינה האסלאמית דאעש מפרסמים היום (חמישי), כי הם מחזיקים במרגל ישראלי שהמוסד ניסה לשתול בארגון.

הדברים מתפרסמים בראיון שהעניק "המרגל" למגזין הארגון 'דאביק'. האיש הוא סעיד איסמעיל מוסלם, ערבי בן 19 מירושלים, שלדבריו גויס למוסד על ידי שכן יהודי שלו המשמש כקצין במשטרה. "הוא בא אליי יום אחד ושאל אם אני רוצה לעבוד עבור המודיעין הישראלי", מספר הצעיר בראיון. "אמרתי לו שאחשוב על זה ואז הוא שאל את אבא שלי ואח שלי מה הם חושבים. שניהם עודדו אותי לעשות את זה ואמרו לי שזו עבודה טובה מאוד. אמרו לי שיש בזה הרבה כסף ושאתה יכול להתקדם לתפקידים בכירים. הבנתי בשלב הזה שגם הם היו מרגלים בעצמם".

הוא סיפר כי קצין מוסד בשם מירו ביקש ממנו לצאת למשימות ריגול בקרב דאעש בסוריה, בכדי לבדוק היכן הם מחזיקים את אמצעי לחימה וטילים, איפה ממוקמים הבסיסים שלהם ומה שמותיהם של פלסטינים שנסעו מהשטחים הפלסטיניים לשטחי דאעש.

ה"מרגל" טען כי קיבל מישראל סכומי כסף גדולים, שהשתנו לפי גודל המשימה, וכי המוסד העניק לו בית וטיפל בכל צרכיו היומיומים. את האימונים הוא עבר בבסיס "ענתות" שבמזרח ירושלים.

לדבריו, למרות האימונים הוא לא הצליח להשתלב ודאעש הצליחו לחשוף אותו, הוא ניסה לחזור לישראל אך "זה היה מאוחר מדי. סימנו אותי. המוג'אהידין שמו אותי בכלא והעבירו אותי מכלא אחד לאחר. במהלך החקירות התוודיתי שאני מרגל שעבד עבור המוסד הישראלי".

ל"מרגל" יש גם מסר ל"מרגלים" אחרים: "אני אומר לכל אלה שרוצים לרגל אחרי דאעש - אני לא חושב שאתם חכמים מספיק כדי להערים עליהם. לא תצליחו. בסוף הם יתפסו אתכם. התרחקו מהדרך הזו. התרחקו מסיוע ליהודים ולכופרים ולכו בדרך הנכונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר