גרפולוגיה: מה אומר עליכם ציור של עץ ברוש?

מעדיפים לצייר עץ ברוש ומתחברים פחות לעץ הרחב? מסתבר שאתם נוטים לשאוף גבוה. וגם: ציור עם קווים מינימליים, דווקא מספר עליכם הרבה מאוד. הגרפולוגית תמר פינקלשטיין עונה לשאלות שלכם (גרפולוגיה)

תמר פינקלשטיין | כיכר השבת |
מה אומר עליכם ציור של עץ ברוש? (צילום: shutterstock)

במהלך השבוע האחרון קבלתי מכם גלריה מעניינת של עצים מסוגים שונים ומגוונים כאשר לכל עץ הסיפור שלו. זה תמיד מרתק, תודה לכולם!

העץ שבחרתי לפרסם ולאבחן הפעם, נבחר דווקא בגלל פשטותו, כאשר נראה לכאורה לעין המתבונן שמדובר בעץ שא"א לראות דרכו הרבה על המצייר. אולם, המציאות היא שהוא מקפל בתוכו הרבה תוכן ומספר על רמת אישיות גבוהה.

שלום תמר,

תמיד כשמבקשים ממני לצייר עץ - אני מציירת אוטומטית עץ ברוש. מגיל מאד קטן. לא מתחברת לעץ הרחב. וגם כשאני מציירת עץ, אני לא מצליחה למלא אותו. כאילו הוא נראה הכי טוב בעייני כשהוא ריק.

מעניין אותי מה זה אומר, כי החיים שלי מלאים ועשירים מאד...

הפעם, בכל מקרה ניסיתי לצייר גם עץ רגיל, וצירפתי את 2 הציורים.

אודה לך מאד על התייחסותך.

תשובה:

מלי יקרה,

ציירת לנו 2 עצים לכאורה שונים, אך תואמים מבחינת הסימנים הגרפולוגיים. הם ממוקמים במרכז הדף בגודל הרמוני ביחס אליו ומשורטטים בקווים מינימליים, כאשר הקו הוא חלק, תנופי, גמיש ובטוח.

כל אלה מספרים לנו, שאת אישה בעלת דימוי עצמי חיובי ובטחון עצמי, שחיה מתוך הרמוניה פנימית. קיים אצלך איזון בין שכל לרגש, וניתן ללמוד מציורך גם על חוש אסתטי ואהבת ניקיון.

העץ הרחב של מלי (צילום: באדיבות)

את חייך הפעילים ניתן לראות בין השאר, מסימנים שכבר ציינו, ומגודל הצמרת ביחס לגזע. הגזע היציב והקו החלק והגמיש התוחם אותו מראים כי קhימים בך כוחות נפש בריאים להתמודד עם קשיים וגם בזמני "סערה" הנך מסוגלת להישאר איתנה ויציבה.

קיימת בך אינטליגנציה גבוהה, והסיבה לכך שאת מסתפקת בציוריך בקווים מינימליים, היא בגלל שאת נוטה להיות תכליתית, להוציא עיקר מטפל ולמצוא קיצורי דרך יעילים.

הוספת דשא בצידי העץ, שמסמל את הצורך שלך בחברה. האינטראקציה החברתית שלך היא נעימה ומושתתת על תקשורת ברורה, וחיובית . הנך מכבדת נורמות וכללי חברה, ובעלת כח נתינה ויכולת להכיל את רגשותיהם של האחרים. ניחנת בחוש ביקורת מפותח, יחד עם תבונה ורגישות להעביר בקורת בצורה שאיננה פוגעת הזולת.

כאשר הנך מגיעה למקום חדש, או לחברה חדשה, יש לך יכולת מצוינת להסתגל בקלות ולהתאים את עצמך בגלל אופייך הגמיש. עם זאת, את שומרת על ייחודיות, ולא מאבדת את צביונך האישי.

עץ הברוש של מלי

ציינת את העובדה שיש לך נטייה לצייר עצי ברוש עוד מגיל צעיר. ובכן, אין על כך כל פלא, כיון שעץ זה שמתנשא לגובה, ביטא מאז ומתמיד את סקרנותך האינטלקטואלית ואת שאיפותיך הרוחניות.

הנני מאחלת לך שה' יהיה בעזרך לממש את שאיפותיך הטובות,

ושתמשיכי לעשות חיל!

הנכם מוזמנים לשלוח את כתב ידכם וציורי עצים לכתובת המייל המופיעה בהמשך.

בכל שבוע יאובחן כתב יד/עץ במסגרת המדור.

הוראות:

יש לצייר בעיפרון עץ על גבי דף חלק (גודל 4A) ולחתום את שמכם על אותו הדף.

ציינו גיל, בןבת, ובאיזו יד אתם כותבים, ושלחו ל: tamarf.grapho@gmail.com

תמר פינקלשטיין-גרפולוגית מוסמכת

מטעם האגודה לגרפולוגיה מדעית בישראל

מרצה ומוסרת קורסים בתחום. טל: 052-801-2031

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר