נתניהו נפרד מגנץ: "הובלת פעולות של צה"ל בצורה אחראית"

רה"מ בנימין נתניהו נפגש עם הרמטכ"ל בני גנץ והודה לו על תרומתו לביטחון המדינה. "היו ארבע שנים מאתגרות, שעבודה משותפת יכלה להן" אמר גנץ לנתניהו במהלך הפגישה (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: חיים צח - לע''מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בשעות אחר הצהריים (חמישי) בלשכתו בתל אביב עם הרמטכ"ל רב אלוף בני גנץ, והודה לו על תרומתו לביטחון המדינה. הפגישה נערכה לרגל סיום תפקידו של גנץ בקרוב ולקראת טקס חילופי הרמטכ"ל.

"אני רוצה להודות לך על שנים ארוכות של שירות למען ביטחון המדינה, במיוחד בארבע השנים האחרונות שהובלת את צה"ל כרמטכ"ל, ארבע שנים מאתגרות בצורה בלתי רגילה, בתקופה של טלטלה אזורית שלא הייתה כדוגמתה, בשעה שמדינות קורסות וארגוני טרור, רובם בגיבוי איראן, נכנסים לתוך הסדקים, ואיראן מנסה ללפות אותנו בלפיתת חנק מכמה כיוונים" אמר נתניהו לגנץ.

"בזמן הזה 'אתה הובלת פעולות של צה"ל, גלויות וחשאיות, מקרוב ומרחוק, בצורה מקצועית, נחושה ואחראית. אנחנו פעלנו יחד בשני מבצעים מול חזית עזה ובגזרות אחרות, וגם בדברים רבים שהציבור אינו יודע עליהם. אני רוצה להודות לך על השירות המעולה הזה'' הוסיף ראש הממשלה.

גנץ אמר לנתניהו: "בהחלט היו ארבע שנים מאתגרות, שעבודה משותפת יכלה להן".

בסיום הפגישה, העניק נתניהו לגנץ את הספר 'מכתבי יוני' וכתב בהקדשה: ''לרמטכ"ל בני גנץ, עם פרישתך מצה"ל, זיכרונות מלוחם אל לוחם. בהערכה רבה על תרומתך לביטחון ישראל ומנהיגותך בתקופה רבת-אתגרים. בנימין נתניהו''.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר