רון חולדאי 'חזה' את מותו של העיתונאי האמריקני בוב סיימון?

לפני מספר שנים שאל העיתונאי בוב סיימון מרשת CBS את רון חולדאי כיצד אפשר לחיות תחת איום של מאות רקטות, ונענה כי "אלו החיים שלנו, בניו יורק תוכל למות בתאונת דרכים". לאחר שנים, מת סיימון בתאונה בניו יורק (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(וידאו: מתוך ערוץ היוטיוב GotNews)

כתב רשת הטלוויזיה CBS בוב סיימון (73) סיקר במהלך חייו אינספור מלחמות ומאבקים אלימים והתגורר במשך שנים בישראל, אך לבסוף הוא מצא את מותו דווקא בתאונת דרכים בארה"ב. הדרך בה מצא סיימון את מותו הזכירה לרבים ראיון שערך לפני שלוש שנים עם ראש עיריית תל אביב רון חולדאי במהלך כתבה על העיר, בו טען חולדאי שסיימון יכול למות גם בתאונת דרכים.

סיימון שאל את חולדאי: "אם אני אצביע לכיוון עזה, יש מאות רקטות וקטיושות מכוונים לתל אביב. אם אצביע לכיוון ההפוך, יש אלפי טילים שחיזבאללה מכוון אליכם. איך אפשר להתמודד עם זה?". חולדאי השיב: "אלו החיים שלנו, מה אפשר לעשות?. כשאתה תהיה בניו יורק ייתכן שתמות בתאונת דרכים".

סיימון הקשה שוב: "יש סיכוי שאפגע בתאונה, אך אין טילים שמכוונים עליי". חולדאי השיב: "בחיים יש הרבה סיכונים. תמיד".

סיימון אכן סיים את חייו בתאונת דרכים במנהטן, בדיוק כפי ש"חזה" חולדאי לפני שלוש שנים, כאשר היה במונית שהתנגשה במכונית אחרת. נהג המונית נפצע באורח בינוני בלבד.

כאמור, סיימון היה שליח הרשת למזרח התיכון במשך שנים רבות והוא התגורר בישראל במשך כ-20 שנה. סיימון היה כתב מלחמות שדיווח מאזורים מסוכנים מאוד בעולם, החל במלחמת וייטנאם, במאבקים בצפון אירלנד ומאזורי קרבות בפורטוגל, קפריסין, איי פוקלנד, סומליה והאיטי.

סיימון סיקר את מלחמת המפרץ בשנת 91', שם נשבה בשבי הצבא העיראקי במשך 40 ימים. לדברי אנשי הרשת, סיימון סיכן את חייו יותר מכל עיתונאי אחר בתקופה המודרנית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר