ברוך מרזל VS הבית היהודי: "מתעלמים מההסתה הערבית"

ברוך מרזל, מספר 4 במפלגת 'יחד', תוקף את אנשי 'הבית היהודי' בעקבות התנגדותם לפסילת "הרשימה המשותפת" של המפלגות הערביות: "מתעלמים מההסתה של אויבי ישראל" (פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
פעיל הימין ברוך מרזל (Amir Levy/FLASH90)

פעיל הימין ברוך מרזל, מספר 4 במפלגת "יחד" בראשות אלי ישי, תוקף חזיתית את אנשי מפלגת "הבית היהודי" בעקבות התנגדותם לפסילת "הרשימה המשותפת" של המפלגות הערביות.

מרזל ביקש לפסול את הרשימה הערבית והציג בפני ועדת הבחירות המרכזית סרטונים וקטעי עיתונות עם התבטאויות קשות של חברי כנסת ערבים נגד ישראל. ועדת הבחירות המרכזית דחתה את בקשתו לפסול את הרשימה הערבית המאוחדת, כאשר גם אנשי הבית היהודי התנגדו לפסילתה.

מרזל הציג בין היתר סרטון עם "נאום השהידים" של ח"כ אחמד טיבי, בו הביע תמיכה באינתיפאדה, וכן ראיון שקיים ח"כ ג'מאל זחאלקה בו איים בפתיחת אינתיפאדה שלישית.

"נאום השהידים" של ח"כ אחמד טיבי

כמו כן, הציג מרזל לוועדת הבחירות את העובדה כי ח"כ אחמד טיבי עמד בראש תהלוכה בשטחי הרשות הפלסטינית וקרא לשים סוף לכיבוש, כאשר בצעדה השתתפו עשרות מחבלים חמושים ועטויים בחתפושות של חגורות נפץ ועוד מקרים רבים בהם התבטאו ופעלו חברי הרשימה נגד מדינת ישראל, לטענתו.

ואולם, ברוב שכלל אנשי "הבית היהודי", שהתנגדו לפסילת הרשימה הערבית, ההצעה נדחתה. כאמור, בעקבות כך, תקף מרזל את אנשי "הבית היהודי": "עצוב לי מאוד על אנשי הבית היהודי שמתעלמים מההסתה וחוסר הנאמנות של אויבי ישראל".

מוקדם יותר פסלה ועדת הבחירות את מועמדותו של מרזל לכנסת, כמו גם את מועמדותה של ח"כ חנין זועבי. בשני המקרים יצטרך בית המשפט העליון להכריע. מרזל אמר בתגובה לפסילתו כי "הפסולים פסלו את הכשרים. הרוב שיצר את השמאל בוועדה והתנגדות של השמאל הערבים והתנועה הרפורמית ממחיש עד כמה הם מפחדים ממני".

לדבריו, "מדהים שאלה שרוב אלה שהצביעו נגד פסילת זועבי הם אלה שפסלו אותי וזו צביעות והתחסדות שאין גדולה ממנה". עוד אמר מרזל כי הוא סומך על הקדוש ברוך הוא ולא על בג"ץ למרות שהציג בדיון שהראיות מסולפות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר