בחירות 2015

גפני מציע: 40 אלף חתימות של נשים - ואפנה את מקומי

ח"כ משה גפני התייחס במהלך השבת למחאת ה"לא נבחרות" ואמר כי במידה ויוצגו 40 אלף חתימות של נשים חרדיות התומכות במועמדות אישה - הוא יפנה עבורה את מקומו • את "יחד" של אלי ישי הגדיר גפני 'מפלגת כלאיים', וסיפר על ניסיונות כושלים לגייס את ח"כ יוני שטבון למאבק על חוק "חשוב מאוד" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (Miriam Alster/FLASH90. וידאו: "איחוד הצלה")

"אם אישה תביא 40 אלף חתימות התומכות במועמדותה, אפנה לה את המקום". כך אמר במהלך השבת ח"כ משה גפני בשיחה סגורה עם חרדים. לדבריו, "אני לא אשב במפלגה עם נשים, אבל אתן את המקום שלי". את הדברים אמר גפני במהלך שבת התאחדות של "איחוד הצלה בני ברק" בניר עציון, בראשות ראשי הסניף אפי פלדמן, יוני מרטין ועוזי ברק.

השבת שנערכה ללא תיעוד והקלטות (כפי שח"כ גפני הדגיש בנאומו), אפשרה לגפני לדבר בצורה משוחררת יחסית על נושאים שונים כמו שילוב נשים במפלגות החרדיות והתמודדותו של אלי ישי ברשימה חדשה - אותה תקף בחריפות רבה. "מדובר במפלגת כלאיים שאין בה קשר אמיתי בין מועמד למועמד" אמר גפני והתמקד במועמד יוני שטבון שפרש ממפלגת הבית היהודי.

גפני סיפר כי בהצבעה באחת הוועדות בכנסת על "נושא חשוב מאוד" היה תיקו בין התומכים למתנגדים. הוא סיפר כי כשיצא החוצה לחפש אחר תומך שיכריע את ההצבעה פגש את יוני שטבון וניסה לשכנע אותו שייכנס ויצביע. "התחננתי בפניו שייכנס לוועדה ויכריע את הכף לטובתינו" חשף גפני, "ניתקלתי בסירוב מוחלט ונחרץ. הוא מתרץ זאת בטענה של מחויבות קואליציונית".

"לא יכול אדם שאכפת לו רק מארץ ישראל בלי תורת ישראל. בלי התורה האידיאולוגיה אינה יציבה ואינה אמיתית" אמר ח"כ גפני.

לפי נוכחים בשבת, גפני סיפר על ישיבות מרתוניות שקיים עם ח"כ סתיו שפיר מ"העבודה" במטרה להילחם בקואליציה במסגרת תפקידו בוועדת הכספים. בהמשך הסעודה, תקף גפני את ח"כ איילת שקד יו''ר הוועדה לשוויון בנטל ואת מפלגת הבית היהודי על כך ש"פגעו במהלך כל הקדנציה בעולם התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר