הגר"ש כהן: "הרב אלבז הוא משה רבינו של הדור"

שבועות ספורים לאחר מינוי הגאון רבי ראובן אלבז לחבר מועצת חכמי התורה נחשף וידאו מרגעי המינוי שנעשה ע"י נשיא המועצת הגר"ש כהן: "אתה משה רבינו של הדור" • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בחירות 2015: בחודש האחרון מונה הגאון רבי ראובן אלבז, ראש מוסדות 'אור החיים' ומגדולי מחזירי התשובה, לתפקיד חבר מועצת חכמי תורה של ש"ס. נשיא המועצת הגאון רבי שלום כהן הגיע להיכל ישיבת 'אור החיים' והודיע על החלטת חברי המועצת.

הבוקר (ראשון), שבועות לאחר המינוי, נחשף וידאו מהרגעים בהם נכנס הגר"ש כהן להיכל הישיבה והודיע לתלמידים על ההחלטה, בין היתר מספר הרב על ההתנגדות הראשונית של הגר"ר אלבז ומכנה אותו: "משה רבינו של הדור".

"אני אומר לך, כמו שהקב"ה אמר למשה - תלך ותושיע את ישראל", אמר הגר"ש כהן לגר"ר אלבז לעיני מאות התלמידים.

הגר"ש כהן הוסיף ואמר: "אני מכיר את הרב אלבז לא מהיום, יותר מארבעים שנה, היינו לומדים ב'פורת יוסף' לפני שנבנתה בעיר העתיקה".

הגר"ר אלבז: "מורינו ורבינו היה ראש הכולל שלי, ראש הישיבה".

הגר"ש כהן: "מאז הכרתי אתכם ואת הכוח שלכם, בגלל הדבר הזה. הקב"ה גם אמר למשה.. משה התנגד הרבה, לא יודע אם הרב התנגד או לא, אבל בסופו של דבר אתה משה רבינו של הדור, משה רבינו".

הגר"ר אלבז: "אני שמש של החכמים".

הגר"ש כהן: "גדול שמושה יותר מלימודה..."

"אני שלחתי מכתב", סיפר הגר"ש כהן, "היות ואני מכיר את כוחותיו ואת עבודתו הנאמנה, את היראת שמים שלו, את המחשבה הנכונה שלו, שיצטרף להיות מועצת חכמי התורה".

הגר"ש כהן סיים את דבריו וקבע: "אני לא יודע מה הוא יאמר, אבל רק אתה, אני רוצה שתצטרף אלינו, וצרפנו אותך אלינו, והתשובה היא חיובית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר