תיעוד: הצדקה של הרמטכ"ל בני גנץ

כמה ימים לפני שהוא פורש אזרח ישראלי תיעד את הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ, כשהוא עוצר את שיירתו, ויורד בגשם מרכבו כל זאת בכדי להעניק צדקה לאישה שישבה בצומת (אנשים)

(סימור לוזון - פייסבוק)

רב-אלוף גם באזרחי: כמה ימים לפני שהוא פורש, אזרח תיעד את הרמטכ"ל רב-אלוף בני גנץ, במעשה אנושי קטן, אך חשוב - נתינת צדקה לאישה שאספה כסף בצומת.

מי שתיעד את המקרה הוא סמיר לוזון, שסיפר על כך בדף הפייסבוק שלו: "השעה 8 בבוקר, אחרי שפיזרתי את הילדים במסגרות החינוך אני עומד עם הרכב ברמזור, קר וגשום בחוץ. אני רואה אישה זקנה יושבת מאחורי שיח בצומת, מכוסה בשכבות ובקושי נראית, מוציאה את ידה להרגיש אם אכן יורד גשם. אני תוהה מי יעצור את רכבו כעת וייצא מהנוחות שלו על מנת לתת לה להעביר את השבת בשלום.

"לפתע שיירה של מכוניות עוצרת, בעוד אני עדיין בוהה בגברת ותוהה האם לצאת מהרכב או לא, ומהשיירה יוצא הרמטכ"ל שלנו בני גנץ והמאבטחים שלו, עם שטר של 200 שקל. הוא נתן לה אותו וחזר לרכבו. המשכתי לנסוע, עדיין נפעם מהמעשה האצילי שהרמטכ"ל שלנו עשה, אבל אחרי כמה דקות עשיתי פרסה וחזרתי לגברת לתת לה נדבה. תודה שהחזרת לי את האמונה בקודקודים שמנהלים את המדינה שלנו".

בשיחה עם ynet סיפר לוזון: " זה היה באזור הבורסה ברמת גן. הסתכלתי על האישה והיה גשום וקר. אמרתי לעצמי 'מסכנה, אין הרבה סיכוי שרכב יעצור ומישהו יתרום לה'. ואז פתאום שיירה עברה, ראיתי מאבטחים יוצאים ואני רואה את גנץ יוצא מהאוטו ונותן לה כסף. התרגשתי מאוד, הייתי בשוק, הוא לא שם לב שצולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר