אנשי מרצ ליועהמ"ש: "לחקור את נתניהו בגלל סרטון דאעש"

שני מועמדים לכנסת מטעם מפלגת מרצ פנו הבוקר ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין בבקשה שיפתח בחקירה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו באשמת הסתה בעקבות סרטון דאעש (פוליטי)

שמעון ליברטי | כיכר השבת |
(בן קלמר - פלאש90)

נתניהו מסית? אמש (מוצ"ש) פרסם הליכוד סרטון נגד השמאל והמחנה הציוני, תחת הכותרת "זה אנחנו או הם גרסת דאעש". בסרטון נראים לוחמי המדינה האסלאמית כשהם שועטים על גבי רכב שעליו השלט "רק לא ביבי", וכשהם שואלים כיצד להגיע לירושלים הם נענים "שמאלה".

הבוקר, פנו שני מועמדים לכנסת מטעם מפלגת מרצ, גבי לסקי ומוסי רז ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, בבקשה לפתוח בחקירה נגד נתניהו באשמת הסתה.

בפניה הם מצייניים את רצח רבין ורצח פוליטי נוסף ומוסיפים: "על הקשר בן הסתה לבן אלימות כבר למדנו בעברנו.. נבקשך להורות לפתוח בחקירה כנגד המעורבים בפרסום סרטונים אלה ובהפצתם, בגין ההסתה משולחת הרסן המובאת בהם לידי ביטוי כנגד השמאל בישראל, וכנגד ציבור רחב של אזרחים".

(הסרטון של הליכוד. מתוך קמפיין הליכוד)

הם מוסיפים: "חופש הביטוי יקר ללבנו אך לא בזאת מדובר הפעם, כי אם בהתבטאויות מסוכנות, אשר להן, כך לימדה אותנו ההיסטוריה, עשויות להיות השלכות מסוכנות ומטרידות".

יצויין, כי הפניה היא גם נגד ועד מתיישבי השומרון, בעקבות הסרטון שפרסמו אמש נגד ארגוני השמאל שלוקחים כסף מהאיחוד האירופאי.

כזכור, אמש תקף ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין את נתניהו: "השמאל יכניס את דאעש לישראל אמר נתניהו. האיש ששחרר את שיח' אחמד יאסין ב 1997 ובנה מחדש את החמאס. האיש ששחרר מעל לאלף מחבלים שחלקם כבר חזרו לבצע פיגועים בתקופותיו כראש ממשלה".

דיסקין הוסיף ופרט את מעשיו של נתניהו: "האיש ששחרר מחבלים על מנת לא להקפיא התנחלויות בעסקה עם הבית היהודי, האיש שנגרר למלחמה הארוכה ביותר מאז מלחמת השחרור כנגד ארגון טרור, האיש שאיים על איראן ולא מסוגל להכריע ארגון טרור בעזה".

"ביביטחון? איביטחון..."כתב דיסקין לסיום, "את הבושה הוא איבד. זה בטוח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר