"(שטרודל) ע-צ-ש-ן-ך.-ב-ם-צ"

לקראת הבחירות גוברת הפעילות של הגורמים המנסים למנוע מיהודים חרדים להצביע תמורת כסף. מודעה חדשה מבקשת לשלוח פרטים לתיבת מייל שמופיעה גם בלשון הקודש (מעניין)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: נתי שוחט / פלאש 90)

בעוד במטות המפלגות פועלים במלוא העוצמה במטרה לשכנע מצביעים פוטנציאלים ולהשפיע על כאלו הנחשבים ל"מתנדנדנים" ומתלבטים, מתברר כי גם בחוגי הקנאים לא טומנים את ידם ומנסים לשכנע כמה שיותר מצביעים חרדיים לנקוט בגישת סאטמר ולהחרים את ההצבעה בבחירות הנחשבת לטענתם כמרידה במלכות שמיים.

תחת הכותרת "כל קול קובע - מענק כספי", מתפרסמות מודעות בהם נכתב: "עקב הבחירות הקריבות, תיתכן אפשרות לקבלת מענק כספי לאלו שלא יצביעו בבחירות הקרבות, וגם לא יעבירו את תעודות הזהות שלהם וכדומה, נדבת בעלי נפש המבינים בעם".

במודעה מודגש כי "המענק לא מיועד לכאלו שבין כה לא מצביעים מסיבות מסויימות כמו סופרי סת"ם וכדומה או כאלו שטכנית אינם מצביעים".

המודעה קוראת למעונינים לשלוח פרטים מלאים, שם וכתובת מגורים, מיקום קלפי, השתייכות קהילתית ורב מכיר למייל המצורף כאשר לאלו שאינם יודעים את שפת האנגלית נכתב המייל באותיות עבריות כאשר המודעה מציינת כי סודיות מובטחת.

"לאלו שאינם יודעים לכתוב המייל באנגלית, האותיות בלשון הקודש הם: ו-נ-ם-ב-י-ש-ר-א-ם.-נ-ש-ב-י-ש-ן-צ (שטרודל) ע-צ-ש-ן-ך.-ב-ם-צ", לשון המודעה.

יצויין כי בכל מערכת בחירות מנהלים בחוגי סאטמר והקנאים קמפיין נגד ההצבעה כאשר בדרך כלל מדובר בסכום של 50-100 דולר עבור אי השתתפות בהצבעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר