חיזוק לישי

הרב יורם אברג'ל הודיע: תומך ב"יחד" וברב מזוז

לאחר מסע לחצים, הגאון הרב יורם אברג'ל הודיע כי הוא תומך במפלגת "יחד" של אלי ישי ומנהיגה הרוחני הגאון רבי מאיר מאזוז: "חשוב לחזק את ידיו" כתב במכתבו, וקרא לש"ס לקבל זאת "בהבנה ובשמחה". לדבריו: "נעשה הכל לאחד את השורות ולנהוג בשיתוף פעולה למעון כבוד שמים כי מטרה אחת לנו" (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב אברג'ל (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

חיזוק לאלי ישי: הגאון רבי יורם אברג'ל הודיע היום (שלישי) כי הוא תומך במפלגת "יחד-העם אתנו" בראשות ח"כ אלי ישי.

לאחר מסע לחצים מצד גורמים בכירים רבים בניסיון לגרום לכך שלא יתערב בבחירות, הוציא היום הגאון רבי יורם אברג׳ל הודעה רשמית בה הוא מביע את תמיכתו במפלגת "יחד".

מדובר בתמיכה בעלת השפעה גדולה עבור אלי ישי, שכן מדובר בדמות רבנית בכירה בעולם החרדי ומהרבנים המובילים בדרום הארץ. כעת, תלמידיו של הרב צפויים לפעול עבור ישי, מה שיוסיף קולות למפלגה בקרב תושבי הדרום.

במכתב שהוציא הרב אברג'ל הוא כותב: "הגיעה הבשורה הטובה לכולם, כתב הבהרה לאזרחי מדינת ישראל ולעולם התורה ידועים דברי רבנו הרמ"א זיע"א שאין שמחה כהתרת הספקות ומאחר ורבבות שואלים מסופקים מה דעתי לבחירות אלו של שנת תשעה הריני להשיב כי אני מצביע לתנועת יחד בראשות הגאון העצום רבנו מאיר מאזוז שליטא וחשוב לחזק את ידיו מתוך שמחה ואחדות ולהצביע יחד".

הרב אברג'ל פונה לאנשי ש"ס: "ואבקש מחברי תנועת ש"ס שייקחו את שיקוליי בהבנה ובשמחה ולאחר יום הבחירות נעשה הכל לאחד את השורות ולנהוג בשיתוף פעולה למעון כבוד שמים כי מטרה אחת היא לנו לשמח את מרן זצוק"ל שכל ימיו אהב את האחדות וחיזק את המסורת בכל שכבות העם".

הרב אברג'ל חותם: "בברכת התורה ואהבת ישראל והארץ מוקירכם מאז ולתמיד ועבד נרצע למרן זצוק"ל יורם אברג'ל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר