הגר"מ מאזוז: "בהתחלה רבנים חששו לתמוך בנו"

מנהיגה הרוחני של "יחד" אמר בכנס בחירות כי "בתחילה רבנים חששו לתמוך בנו, היום כולם באים". הרב דב ליאור שנכח בכנס: "זו לכאורה תנועה חדשה, אבל ממשיכה מהר סיני" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב מזוז בכנס (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

בחירות 2015: מאות פעילים ותומכים הגיעו הערב (שלישי) לכנס בחירות של מפלגת 'יחד-העם אתנו' בראשות ח"כ אלי ישי באולמי האצולה בירושלים. בכנס השתתפו גם מנהיגה הרוחני של המפלגה הגאון רבי מאיר מזוז, מנהיגה של מפלגת 'עוצמה יהודית' הרב דב ליאור והגאון רבי יצחק ברדה.

במהלך הנאום המרכזי התבטא ואמר הגר"מ מזוז: "שואלים אותי מה מיוחד בתנועה הזו? הייתי עכשיו במוזיאון גוש קטיף, אי אפשר לראות את זה. איך אפשר, אנחנו צריכים לשמור על ארץ ישראל. שם הפתק- קץ. 'בשעה שהרי ישראל נושאים פירות- אין לך קץ מגולה מזה. לעמי ישראל כי קרבו לבא'. אליהו ויוני ראשי תיבות א"י- ארץ ישראל".

לדברי הגר"מ מזוז, בזמן שהגיע לבית החולים 'הדסה עיון כרם' בערב ראש השנה אמר לו אחד הרופאים כי "הרב עובדיה ביקש לראות את בנט כדי לזעוק על החוקים נגד התורה ועל החקיקה האנטי דתית, אבל לא הספיק".

הגר"מ מזוז התייחס בהמשך דבריו למכתב התמיכה של הגאון רבי יורם אברג'ל ואמר "אנחנו היינו לבד בתחילה, ביקשתי מרבנים לתמוך, אבל חששו. היום ברוך ה׳ כולם באים. אני מקדם בברכה את הרב אברג'ל. ברכנו אבינו כולנו יחד".

הרב דב ליאור, שהגיע לראשונה להשתתף בכנס בחירות רשמי של 'יחד' אמר: "זו לכאורה תנועה חדשה, אבל היא ממשיכה מהר סיני. ממתן תורה. ועיקר התורה הוא רק בארץ ישראל. עומדת לקום כאן תנועה שתשים בראש ובראשונה את התורה כעיקר. חיי הנצח של עם ישראל".

"אנו מקווים שהנציגים יילחמו על החקיקה למען קדושת וטהרת ישראל. יש כאן תנועה ישנה מתחדשת - אחדות. אחדות ישראל. מה לנו מי שבא ממרוקו, מה לנו מפולניה. תורה אחת לנו, והיא תאחד אותנו".

ח"כ אלי ישי נשא לאחר מכן את הנאון המרכזי שלו ואמר: "כמה ניסו לאחד ולא הצליחו, וברוך ה' שהצלחנו תחת הנהגת הרבנים החשובים האלה לאחד. בעזרת ה' בבחירות הבאות תראו את כל המפלגות רוצות להצטרף".

במהלך דבריו הביע ח"כ ישי תקווה כי בית המשפט העליון יאשר את מועמדותו של ברוך מרזל ויפסול את מועמדותה של ח"כ חנין זועבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר