היום: הלווית הילדה אדל ביטון; המינהל התנגד לקבורה ביו"ש

היום תתקיים הלווית הילדה אדל ביטון, שנפצעה אנוש בפיגוע אבנים לפני שנתיים ונפטרה אמש לאחר סיבוך של דלקת ריאות. היא תיטמן בישוב יקיר זאת למרות התנגדות המינהל (דיין האמת)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(באדיבות המשפחה - YNET)

היום (רביעי), תתקיים הלווייתה של הילדה אדל ביטון הי"ד, בת הארבע שנפגעה לפני כשנתיים בפיגוע אבנים והלכה אמש לעולמה לאחר סיבוך של דלקת ריאות, היא תתקיים בשעה 13:00.

הלוויה תתקיים ביישוב יקיר, וזאת למרות שהמינהל האזרחי לא אישר את בקשת הוריה, אדוה ורפי ביטון, לאשר את קבורתה בבית העלמין ביישוב, זאת בשל ההחלטה שלא לתכנן ולבנות ביהודה ושומרון.

מ"מ ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, פנה ללשכת ראש הממשלה בדרישה לאשר את קבורתה של אדל ביטון בישוב יקיר, בשטח הישוב.

ראש המועצה גרשון מסיקה אמר כי "מדובר באטימות. לא יעלה על הדעת שגם בשעה זו, הבירוקרטיה והפוליטיקה ימנעו ממשפחת ביטון לקבור את אדל בישוב. מדובר בשטח של הישוב".

אמה של אדל סיפרה על התחושות הקשות במשפחה לאחר קבלת הבשורה המרה. "זה לא פשוט, אבל אני מאמינה שהשם החליט מה שטוב עבורה ועבורנו", סיפרה האם הכואבת, "כל הזמן חזרתי ואמרתי שנסתרות דרכי הקל. אנחנו לא באמת יודעים מה ייעודנו בעולם הזה ולאיזה מטרה הגענו לכאן".

האם הוסיפה: "אני יכולה להגיד שזכיתי בנשמה ענקית. הילדה הזו הגיעה ועשתה קידוש השם ענק - אין אחד שלא התפלל למענה. כולי תפילה שה' יתן לי כוח להתמודד עם המצב הזה, להישאר חזקה ולהישאר עם כוחות לכולנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר