הגר"ש כהן: "כל אברך חייב להציל את קרוביו מהצבעה נגד הקב"ה"

נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן, נאם אמש בכנס של ש"ס וקרא לאברכים לצאת ולפעול למען התנועה: "אתם לא יודעים איזו מפלגה עושה למען כבודו של הקב"ה?" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש כהן, אתמול (צילום: יעקב כהן)

בחירות 2015: נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן, נאם אתמול (שלישי), בעצרת בחירות באשדוד וקרא לאברכים: "כל אברך חייב להציל את קרוביו מהצבעה נגד הקב"ה".

בפתח העצרת נאם הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה ואמר: "אחרי שבבחירות הקודמות, הפסידה היהדות החרדית על חודם של כמה אלפי קולות, בשל פלגנים ליצנים שהקימו מפלגות ואיבדו כח לעולם התורה, הגיע הזמן שנלמד את הלקח. איך אפשר, עכשיו להתחבר לרודפנו, אנשי ו'רבני' המזרחי, ולהביא שוב אובדן ליהדות החרדית?", קרא הגר"ד.

אחריו נאם נשיא המועצת הגר"ש כהן שפתח ואמר: "לפי האמת אינני יוצא מהישיבה בכזו שעה (שעת צהריים - י.כ.), זהו זמן השיעור הקבוע שלנו. אבל כשבני תורה מתאספים, לכבוד שמים, חשתי חובה להצטרף".

"בימים האחרונים אני נחרד. אני שומע אברכים, עבדי ה' שמתלבטים ומסופקים, מה לעשות. ואני עומד תמה: האם לזאת יקרא 'עבד ה'?! האם את לא יודעים מה הקב"ה רוצה מאיתנו בעת הזאת? אתם לא יודעים איזו מפלגה עושה למען כבודו של הקב"ה?!

"חובה קדושה מוטלת על כולנו להתחזק כאיש אחד בלב אחד, ולפעול להגדיל את כוחה של המפלגה היחידה שתדאג להגדיל את כבוד ה' בעולם. כל אברך חייב לפעול ולהציל את קרוביו שלא יחטאו בהצבעה שגויה נגד הקב"ה", קבע הגר"ש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר