אלי ישי ביקר אצל האדמו"ר מקרעטשניף קריית גת שבירכו בהצלחה

יו"ר מפלגת יחד ח"כ אלי ישי ערך היום ביקור במטהו בקריית גת, במהלכו נכנס למעונו של האדמו"ר מקרעטשניף קריית גת, שקיבלו בחמימות. בחסידות מבהירים: אין תמיכה רשמית (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)
‫בשעות הצהריים הגיע יו''ר תנועת יחד העם איתנו ח"כ אלי ישי, לביקור במטה המקומי בעיר קריית גת שם חיזק את תומכיו ופעיליו.
שעה קלה לפני כן, הגיע ישי במפתיע אל ביתו של האדמו״ר מקרעטשניף קריית גת, שם התקבל על ידו בחמימות רבה. הרבי הושיב את ישי לצידו ושמע ממנו על כל הפעילות, כשהוא מאחל לו הצלחה בכל אשר יעשה.
האדמו״ר אף הודה לישי על כל מאמציו ופעילותו בעבר למען העיר, ולמען חיזוק האידישקייט בקריית גת כמו גם הסיוע לקהילה ולמוסדות. לסיום העניק לו שוב את עידודו וברכתו ואיחל לו שיזכה לראות סיעתא דשמיא בכל אשר יפנה.
בחסידות אמנם מבהירים כי אין מדובר בתמיכה רשמית במפלגה, אך במקביל לכך להערכת גורמים פוליטיים חרדיים עצם העובדה שהאדמו"ר מקבל את יו''ר המפלגה החדשה, בחביבות רבה שבועות ספורים לפני מועד הבחירות, מביעה סוג של תמיכה גם אם עקיפה. "החסידים והאוהדים רואים את קבלת הפנים הלבבית ומבינים לבד מה צריך להצביע", טוענים הגורמים.
כזכור ביקר ישי רק בשבוע שעבר בביתו של האדמו"ר מקרלין סטולין, הנחשב לבעל דעות ימניות שמרניות בנושאי ארץ ישראל השלימה, שם התקבל לעצה וברכה דבר המסייע לו במאבק על הקול החסידי ואולי לנגוס במידת מה מהמאגר הטבעי של קולות מפלגת יהדות התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר