מנהיג "שובו בנים" מבהיר

הרב ברלנד: קריאתי לתמוך בישי - מיועדת לתומכי מרצ, ליכוד ובנט

מנהיג "שובו בנים" מבהיר כי קריאתו להצביע למפלגתו החדשה של אלי ישי "יחד" - מיועדת רק למי שמצביע למפלגות חילוניות. ההבהרה - לאחר שיחה שקיים עם הגר"מ מאזוז (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב ברלנד לצד מכתב ההבהרה (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

חשיפת "כיכר השבת": מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרה"צ רבי אליעזר ברלנד מבהיר הערב (רביעי) כי התמיכה שלו במפלגת 'יחד - העם אתנו' היא רק בעבור תלמידיו הספרדים שהיו מצביעים למפלגות לא חרדיות.

במכתב הבהרה שכתב הרב ברלנד בכתב ידו נאמר: "הבהרה: על הפתק שנשלח בכ"ז שבט תשע"ה, אחרי שדיברתי עם הרה"ג מאיר מזוז הבהרתי שכל הפתק שנכתב בכ"ז שבט תשע"ה מיועד לאחינו הספרדים שבמקום שיצביעו לליכוד ולבית היהודי ומרצ ושאר מפלגות חילוניות שיתנו את הקול שלהם למפלגת יחד בהנהגת אלי ישי. בברכת התורה עבדכם הנאמן".

כזכור, כפי שנחשף הבוקר ב"כיכר השבת", במהלך שיחה שקיים אמש הגר"א ברלנד עם הגר"מ מזוז אמר הרב ברלנד: "אני יד ימינו של הרב אני בטל ומבוטל לרב, כל מילה של הרב זה קודש קודשים מתי שכבודו הגיע לבני ברק לישיבת כסא רחמים וכל מילה של כבודו קודש קודשים ואני הולך לעזור באש ובמים בכל נפש רוח נשמה חיה יחידה... אין לי חוץ מכבודו שום דבר כל מה שכבודו יאמר קודש קודשים והכל רק לשם שמים לא מחפשים טובת הנאה ולא שום דבר ורק רוצים לקדש שם שמים בעולם".

לדבריו: "עכשיו כתבתי לעו"ד הדמינצט מכתב שאני הולך עם כבודו לכל קהילת "שובו בנים", שהרב ברלנד הולך עם הרב הגאון מאיר מאזוז שליט"א בלב ונפש בכל נפש רוח נשמה חיה יחידה להרבות שם שמים בכל נפש יכולה להאיר ולהרבות שם שמים.. אני תמיד אתכם כל החיים הייתי אתכם עכשיו זה יצא מהכח אל הפועל ובמיוחד שהייתי רואה את כבודו היה יוצא.. הייתי גר מול הישיבה של כבודו 20 שנה גרתי מול הישיבה של כבודו..."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר