איש הר הבית יהודה גליק יכנס לבית אח הגדול VIP?

הפקת תוכנית הריאלטי האח הגדול VIP, פנתה לפעיל הימין ואיש הר הבית יהודה גליק, בהצעה שישתתף בעונה הקרובה. גליק השיב כי הוא ישקול את הדברים ויתייעץ עם חבריו (אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(Sliman Khader/FLASH90)

בעוד כמה שבועות תחל תכנית הריאילטי "האח הגדול" המשודרת בזכיינית "קשת" בערוץ 2. אל הבית בנווה אילן יכנסו כמה דיירים מכל רחבי הארץ. הפעם, כמו תמיד, נפוצו לא מעט שמועות סביב שמות המתמודדים שכבר מוכרים לציבור, זאת מכיוון שהפעם תשודר עונת VIP, כלומר עונה בה ישתתפו סלבס שונים.

אחד מאותם אלו שעל פי טענתם הפקת התוכנית פנתה אליהם, הוא פעיל הימין ומעודד העליה להר הבית, יהודה גליק, שנפצע אנושות בפיגוע ירי שהתרחש לפני כמה חודשים בירושלים.

בדף הפייסבוק שלו תיאר גליק את הפנייה אליו מהפקת התוכנית: ״שלום מדברים מתוכנית "האח הגדול". אנחנו עושים תוכנית מיוחדת של VIP בדרך כלל באח הגדול שוכנים לתקופה של שלושה חודשים בבית, במקרה של VIP אנחנו מדברים על להיות בבית למשך חודש וחצי בלבד", אמרו בהפקה.

״יש כאן הזדמנות להעברת מסרים הכי טובה לעונה שלמה. אנחנו כמובן משלמים על זה סכום נכבד. האם תסכים להשתתף?" הוסיפה הנציגה לשאול.

גליק לא התלהב מההצעה אך לא פסל אותה, והשיב לנציג ההפקה כי בכוונתו לחשוב על כך. "תן לי זמן לחשוב על זה אני חייב להתייעץ עם אשתי והחברים שלי". אמר.

יהודה גליק אישר את הפרטים בשיחה עם ״כיכר השבת״. בהפקת התוכנית טרם השיבו לפנייתו.

כזכור, לפני כמה חודשים התנקש מחבל בחייו של גליק כשיצא מכנס בנושא הר הבית במרכז למורשת בגין, לאחר כמה שבועות בהם אושפז בבית החולים, הוא שוחרר לביתו שם הוא מחלים.

מהפקת התכנית נמסר בתגובה ל"כיכר השבת": "איננו נוהגים להגיב לשמועות בנוגע לאח הגדול. הדיירים יחשפו ביום בו יפתחו דלתות הבית המפורסם במדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר