הרב יורם אברג'ל: "מבקש מכל מכירי לתמוך באלי ישי"

הרב יורם אברג'ל, מתגייס להצלחת מפלגת יחד ומפרסם הקלטה לתלמידו בה הוא משבח את המפלגה ומבקש מתלמידיו: "תתמכו ביחד". בהנהגתו הנפלאה של ידי מרן ואהובו האמיתי - נאמן ביתו רבי אלי ישי". (בחירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב יורם אברג'ל (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

בחירות 2015: הגאון רבי יורם אברג'ל ממשיך בפעולותיו לתמיכה במפלגת 'יחד - העם אתנו' בראשות ח"כ אלי ישי. אחרי המכתב שהוציא לפני יומיים, הצהריים (חמישי) מתפרסמת הקלטה של הרב בה נשמע הרב אברג'ל מבקש מהציבור להתגייס לעזרת המפלגה.

"לכל תושבי ארץ ישראל אשר יראת ה' נגעה בלבם, ורוצים להמשיך ולחזק את מסורת ישראל", אומר הרב. "דבר יפה נפל בעם ישראל - רשימה חדשה של הגאון הרב מזוז שנקראת רשימת 'יחד', בהנהגתו הנפלאה של ידי מרן ואהובו האמיתי - נאמן ביתו רבי אלי ישי".

"אני מבקש מכל מכירי בארץ ישראל, אשר הקשר שלהם איתי הוא נקי וטהור, אבקש שיעשו רצוני ויתמכו ברשימתו של אלי ישי שנקראת 'יחד'" קורא הרב אברג'ל לתלמידיו.

במכתב שהוציא הרב אברג'ל ביום שלישי הוא כתב: "הגיעה הבשורה הטובה לכולם, כתב הבהרה לאזרחי מדינת ישראל ולעולם התורה ידועים דברי רבנו הרמ"א זיע"א שאין שמחה כהתרת הספקות ומאחר ורבבות שואלים מסופקים מה דעתי לבחירות אלו של שנת תשעה הריני להשיב כי אני מצביע לתנועת יחד בראשות הגאון העצום רבנו מאיר מאזוז שליטא וחשוב לחזק את ידיו מתוך שמחה ואחדות ולהצביע יחד".

הרב אברג'ל פונה לאנשי ש"ס: "ואבקש מחברי תנועת ש"ס שייקחו את שיקוליי בהבנה ובשמחה ולאחר יום הבחירות נעשה הכל לאחד את השורות ולנהוג בשיתוף פעולה למעון כבוד שמים כי מטרה אחת היא לנו לשמח את מרן זצוק"ל שכל ימיו אהב את האחדות וחיזק את המסורת בכל שכבות העם".

הרב אברג'ל חותם: "בברכת התורה ואהבת ישראל והארץ מוקירכם מאז ולתמיד ועבד נרצע למרן זצוק"ל יורם אברג'ל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר