זכה 4 פעמים בלוטו: "בגלל שאני תורם לישיבות"

תושב דרום הארץ זכה 4 פעמים בהגרלת הלוטו - 3 פעמים בפרס הראשון וכעת בפרס השני, בסך 2 מיליון שקל. ומה היה לזוכה לומר? "זה לא מזל. זה בגלל שאני תורם לישיבות" (מעניין)

(צילום: פלאש 90)

כשיש מזל, יש מזל: בתוך 32 שנים זכה בלוטו תושב המתגורר באזור אשדוד 3 פעמים בפרס הראשון והשבוע בפרס השני.

בפעם ראשונה ב-1983 זכה ב-15 מיליון שקל, פעם שנייה זכה ב-1991 ב-8.5 מיליון שקל, בפעם השלישית זכה ב-2004 ב-420 אלף שקל והשבוע זכה כאמור ב-2 מיליון שקל.

הזוכה, נשוי ואב ל-7 ילדים, בעל עסק עצמאי סיפר כי לאורך השנים, עם הסכומים שזכה, לא שינה את אורח חייו. "כל בוקר אני קם לתפילה בשעה 6 בבוקר, אוכל ארוחת בוקר ויוצא לעסק, עובד עד שעות הערב וחוזר הביתה".

לדבריו, הוא שמר את הכסף בתוכניות חסכון ולכל ילד שהתחתן רכש עבורו דירה. "ב"ה כל הילדים נשואים ומסודרים".

הזוכה סיפר כי בתחילת השבוע הוא ניגש לדוכן הפיס הקבוע בו הוא נוהג לרכוש את כרטיסי הגרלות הלוטו, "שלחתי טופס דאבל לוטו לוטומטי ב-64 שקל. ביום רביעי בדקתי את הטופס וראיתי כי יש לי את 6 המספרים הזוכים. בכדי לוודא שאני הוא הזוכה התקשרתי לבית מפעל הפיס והם אישרו לי כי אלו המספרים שעלו בגורל וכי קיים זוכה יחיד בפרס השני בסכום של 2 מיליון שקל".

לדבריו,"זה לא מקרה ולא מזל, זה מאלוקים. יש לי הוראות קבע בבנק לארגוני חסד ולישיבות, גם מי שנכנס לעסק שלי לבקש תרומה אינו יוצא בידיים ריקות - מי שנותן מקבל חזרה".

הזוכה הוסיף: "אני בן 65. הזכייה הנוכחית גורמת לי למחשבה לצאת לפנסיה כבר עכשיו, העבודה בעסק היא פיזית ובשנים האחרונות קשה לי. זו הזדמנות להשתמש בכספי הזכייה וליהנות יחד עם רעייתי מחיים טובים כגמלאים".

במפעל הפיס מציינים, כי בהיסטוריה של הזוכים מוכרים 10 זוכים סדרתיים, שזכו בפרס הראשון בלוטו יותר מפעם אחת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר