הסערה כאן

לאחר שעות המתנה: שלג כבד בירושלים • שידור חי

במשך שעות ארוכות חיכו תושבי ירושלים לשלג הכבד שהבטיחו החזאים, ובסוף זה קרה: סמוך לשעה 22:00 החל לרדת שלג כבד באזור והחל לצבוע את העיר בלבן. במהלך הלילה הקרוב השלג צפוי להיערם לגובה של עשרות סנטימטרים. המשטרה סגרה ופתחה לסירוגין את כבישי הגישה לבירה. צפו בשידור חי (ארץ)

(צילום ארכיון: פלאש 90)

במשך שעות ארוכות המתינו תושבי ירושלים בציפייה לשלג הכבד שהובטח להם בימים האחרונים, ובסוף, סמוך לשעה 22:00 בלילה הוא הגיע והחל לצבוע את בירת ישראל בלבן. החל משעות הערב כבישים 1 ו-443 המובילים לעיר נחסמים ונפתחים לסירוגין על ידי המשטרה מחשש להחלקה בעקבות היווצרות קרח בכבישים.

באזור הצפון, שם החל לרדת שלג כבר בשעות הצהריים וקודם לכן, אגף התנועה של המשטרה חסם את כביש 99 ממפל סער לנווה אטיב, כביש 98 מצומת מפלים לכיוון צפון, כביש 89 מחורפיש לסאסא ומגוש חלב לחירם וכביש 866 מצומת פרוד לצפון.

עיריית ירושלים הציבה בכוננות מאות מפלסות שלג וכלים כבדים בכדי לפלס את השלג, שצפוי להגיע הלילה לגובה עשרות סנטימטרים, כך על פי התחזיות. במקביל לשלג בצפון ובאזור ירושלים, גשמים כבדים יורדים משעות הלילה בכל רחבי הארץ. הגשמים מלווים ברוחות עזות וקיים חשש לשיטפונות בנחלים והצפות באזורים רבים בארץ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בצהריים בישיבת היערכות לקראת הסערה הצפויה במזג האוויר - שזכתה לכינוי "סופת שלגים - פתיתים לבנים 3", שהתקיימה במפקדת מג"ב בלוד, יחד עם השר לביטחון פנים, המפכ"ל ניצב כבאות ראשית, ועוד.

נתניהו אמר: "ההנחיה היא קודם כל להציל חיים, לפני כל דבר אחר. למנוע אבדות בנפש. ההנחיה השנייה היא לשמור על צירים פתוחים רבים ככל האפשר. הנחייה שלישית היא לדאוג, כמיטב יכולתנו, לאספקת שירותי חשמל סדירה", הוסיף.

צפו בשידור חי מירושלים: (צילום: עיריית ירושלים)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר