נתניהו: "איראן מנסה לפתח חזית שלישית גם מרמת הגולן"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הזהיר בפתח ישיבת הממשלה כי "איראן מנסה לפתח חזית שלישית גם ברמת הגולן באמצעות אלפי לוחמים של חיזבאללה שנמצאים בסוריה" (מדיני, בארץ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הבוקר (צילום: Alex Kolomoisky/POOL)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הזהיר הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה כי "איראן מנסה לפתח חזית שלישית גם ברמת הגולן" ותמה על המשכת שיחות הגרעין של הקהילה הבינלאומית עם איראן.

"הממשלה תשמע הבוקר סקירה על האתגרים הביטחוניים שמתפתחים סביבנו, בראשם ניסיונה של איראן להגביר את אחיזתה בגבולות ישראל תוך שהיא פועלת להתחמש בנשק גרעיני", פתח ראש הממשלה.

"לצד הכוונה ישירה מצד איראן של פעולות חיזבאללה בצפון והחמאס בדרום, איראן מנסה לפתח חזית שלישית גם מרמת הגולן באמצעות אלפי לוחמים של חיזבאללה שנמצאים בדרום סוריה שאיראן היא המפקדת הישירה שלהם", התריע נתניהו.

ראש הממשלה המשיך ואמר כי "העובדה שאיראן ממשיכה בפעילות טרור רצחנית חובקת גבולות, חובקת אזור וחובקת עולם, לצערנו לא מפריעה לקהילה הבינלאומית להמשיך ולשוחח עם איראן על הסכם גרעין שיאפשר לאיראן לבנות יכולות תעשייתיות לפיתוח נשק גרעיני".

"תמוה שגם אחרי שבסוף השבוע דוח הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית קבע שאיראן ממשיכה להסתיר את המרכיבים הצבאיים של תוכנית הגרעין שלה, נמשכות איתה שיחות הגרעין כרגיל. לא רק שהן נמשכות, יש מאמץ מוגבר להגיע להסכם גרעין בימים ובשבועות הקרובים", התריע ראש הממשלה.

"ולכן", הוסיף נתניהו, "החודש הקרוב הוא חודש קריטי לשיחות הגרעין בין איראן והמעצמות, כיוון שבמהלכו עלול להיחתם הסכם מסגרת שיאפשר לאיראן לפתח את היכולות הגרעיניות שיאיימו על קיומנו. ההסכם המתגבש בין איראן והמעצמות הוא מסוכן לישראל ולכן אצא בשבוע הבא לארה"ב במטרה להסביר בקונגרס האמריקני, שייתכן שהוא יהיה גוף שישפיע על גורל ההסכם, מדוע ההסכם הזה מסוכן לישראל, מסוכן לאזור, מסוכן לעולם כולו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר