בן גביר, איך תמחק את החיוך של זועבי?

לפני שתמחק את החיוך מזועבי, עוד תספיק למחוק את החיוך מיהודים רבים מאוד. כך יקרה כשלך ולמרזל יינתן הכוח. עוד פרק בעימות בין איתמר בן גביר ודב הלברטל (מאמרים, חרדים)

עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת |
דב הלברטל, כותב השורות (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

שאלתי אותך איך תמחק את החיוך של זועבי? לא ענית. שאלתי אותך האם היית כובש את עזה במבצע צוק איתן? לא ענית. שאלתי אותך כיצד היית מגיב על הריגת שני החיילים בידי החיזבאללה, לא ענית.

שאלתי אותך האם בדעתך לספח את השטחים? לא ענית. שאלתי אותך: אם תספח את השטחים, מה תעשה עם מיליון וחצי ערבים? לא ענית. שאלתי אותך האם תירה בנשק חם אל מפגינים ערבים, ותהרוג עשרות מהם? לא ענית.

הרי הסכמתי אתך שהמצב בהר הבית בכי רע. שלא טוב שיש שם מסגדים, שלא טוב שערבים משחקים שם כדורגל. הסכמתי אתך. אך שאלתי אותך, מה תעשה? האם תפוצץ את המסגדים בהר הבית? האם תכניס לשם את הצבא ותגרש את הוואקף? לא ענית.

הסכמתי אתך שהערבים שונאים אותנו. אך שאלתי אותך מה התוכניות שלך בקשר זה, מה המצע המדיני והצבאי שלך? לא ענית. שאלתי אותך מה דעתך על ברוך גולדשטיין? לא ענית.

אתה לא עונה, כי אתה פחדן. אתה יכול לענות במילה אחת. כן או לא. אך אתה לא מוכן לעמוד מאחורי האמת המסוכנת שלך. אתה פחדן, מוליך שולל. אך אני לא אוותר לך. עד שנדע מיהו בן גביר האמתי.

אתם חבורה של דמגוגים. אוהבים לצטט פסוקים. 'והורשתם' – איך תורישו? בוא נשמע. דבר. הרי אתה אמרת: ערבי שלא מוכן להכיר בזכותנו על הארץ, יש לגרש. מסכים. אך תסביר לי, איך תעשה את זה? תסביר. הרי רוב הערבים כאלה. תביא משאיות לאום אל פאחם ותעלה את הערבים על המשאיות?

אמרת שצריך למנוע טבח כמו בהר נוף. מסכים. כיצד תעשה זאת? דבר. מה אתה תעשה, שלא עשה ביבי. למה אתה מפחד לפרט? כולנו צמאים לשמוע את הגיגיך, את תורתך האקטואלית. לא זו המתיימרת לצטט מקורות בפרשנות משיחית (אגב, אני כתבתי עשרות עמודים על השאלות ההלכתיות של יישוב הארץ, על התפיסה המשיחית, על נושא הר הבית – האם אתה כתבת?).

אתה, מרזל, בן ארי, גופשטיין וחסידיכם, סכנה אסטרטגית לעם ישראל. כשיהיה לכם כוח, יקומו לתחייה כל התאים הרדומים של אנשי תג מחיר, אנשי הרב כהנא, אנשי תורת המלך, נוער הגבעות ועוד מגידוליה המפוארים של תורתכם. יחד, תביאו לנהרות של דם יהודי. דם יהודי, הוא הפקר בעיניך. העיקר האדמה.

אם היינו שומעים לך, היינו עדיין במלחמה עם החמאס בעזה. אם היינו שומעים לך, היינו בבוץ הלבנוני במלחמה עם החיזבאללה. אם נשמע לך, נהיה במלחמה עם כל ארצות ערב. נתגעגע לאינתיפאדה.

אתה לא עונה על השאלות שלי. אך לי ברור. לפני שתמחק את החיוך מזועבי, עוד תספיק למחוק את החיוך מיהודים רבים מאוד. כך יקרה כשלך ולמרזל יינתן הכוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר