בעקבות מצוקה כספית: אמנים התבקשו לתרום לג'ינגל יהדות התורה

מיום ליום נדמה כי הקופה שהוקצבה לפרסומאי יהדות התורה דלה במיוחד. ל'כיכר השבת' נודע כי מוזיקאים התבקשו לתרום או למכור במחיר מוזל יצירות שלהם לקמפיין הבחירות (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)

מה קורה ליהדות התורה? אם עד עתה נדמה היה כי מטה ההסברה לא מצליח להתרומם, הרי שבכל יום שחולף מתברר שהקופה שהוקצבה לנושא ההסברה ריקה כמעט לחלוטין.

התקציב הדל שהוקצב להסברה הושקע עד כה רק במודעות ספורות ביומונים, כאשר הרחובות עדיין נטולי מודעות במרפסות ובלוחות המודעות. על סטיקרים אין על מה לדבר, וכעת, כשלושה שבועות לפני הבחירות, נודע ל"כיכר השבת" כי גם הג'ינגל הפעם ייעשה ככל הנראה בהתנדבות על ידי אמנים שונים.

גורמים במטה ההסברה פנו למלחין החסידי הנודע יוסי גרין, בכדי שיאפשר ללא תשלום את השימוש באחד מניגוניו. כך גם נתבקשו זמרים חסידיים כדוגמת אלי הרצליך ושלמה כהן לשיר את הג'ינגל במחירים נמוכים.

כנס בחירות של יהדות התורה (צילום: פלאש 90)

גם בנושא האולפנים נודע כי נעשו פניות כדי שיאפשרו את הקלטת התשדיר בחיסכון המקסימלי, והפעם בניגוד לבחירות הקודמות ככל הנראה לא יופצו אלפי דיסקים עם הג'ינגל והוא יישלח בקבצי מחשב בין המטות.

"זו בושה שלא היה כדוגמתה. שמפלגה עם תקציב של מליוני שקלים מבקשת מזמרים ואמנים שזו פרנסתם לעשות זאת בהתנדבות." אומר גורם בענף המוסיקה החסידית.

"ברור שהזמרים והאמנים יתמסרו לעניין, אבל זה פשוט מופרך שכך המצב נראה" אומר גורם ביהדות התורה ל"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר