בחירות 2015

הגר"מ מזוז חוזר בו: 'גם מי שהצביע ש"ס - שיצביע יחד'

לאחר שאמר כי מי שהצביע ש"ס ימשיך לעשות זאת, חוזר בו מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד', הגאון רבי מאיר מזוז, ואומר: "עכשיו איש הישר בעיניו יעשה, אחד שהצביע ש"ס ונראה לו 'יחד' עדיף יעשה 'יחד'" • הרב מזוז מסביר כי כל ההסכמים שלהם עם ש"ס בטלים: "ראיתי שזה לא הולך, כל אחד הולך ומבזה" • צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בחירות 2015 • בלעדי: מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד' הגאון רבי מאיר מזוז יוצא בהצהרה רשמית כי כל ההסכמים שהיו לו עם ש"ס בטלים, במיוחד ההסכם שמי שהצביע עבור ש"ס ימשיך להצביע לה.

במהלך כינוס בחירות באשדוד התייחס הגר"מ מזוז לתנועת ש"ס ואמר: "ש"ס אחרי פטירת מרן הצטמצמה מעט, אמרה 'לא אכפת לנו מארץ ישראל'".

בהמשך התייחס הגר"מ מזוז לפסיקה של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל שפסק 'פיקוח נופש דוחה שטחים' ואמר: "היום יש לנו ארץ ישראל בידינו, אנחנו נחזיר אותה ככה סתם? למה להחזיר אותה? ראינו - החזרנו את גוש קטיף ותראו מה שקרה אחר כך, אלפי פצמ"רים נפלו, אנשים נפצעו ונהרגו. החזרנו בעזה ועשו לנו מנהרות מתחת האדמה, להחזיר עוד?".

"הרב עובדיה אמר 'פיקוח נפש דוחה שטחים', אבל הוא לא אמר ששטחים דוחה פיקוח נפש, אדם יחזיר שטחים אפילו שיהרגו יהודים? חס וחלילה", אמר הרב מזוז.

הגר"מ מזוז חזר לנושא הבחירות והתייחס לטענות כי אם מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל היה בחיים הוא היה כועס על 'יחד': "מי שחושב שהרב עובדיה כועס על המפלגה הזו, זה לא נכון. כתוב 'יחד העם אתנו', הע"ם זה מרן הרב עובדיה".

בחודשים האחרונים הצהיר הגר"מ מזוז כי מי שמצביע לש"ס ימשיך להצביע לה, כעת הגר"מ מזוז חוזר בו וקורא לכולם להצביע למפלגתו: "תחילה חשבנו שנסתדר עם ש"ס, אתם הולכים שמאלה - ימינה ונעשה הסכם עודפים, אבל ראיתי שזה לא הולך, כל אחד הולך ומבזה, מכה תלמידים, כועסים, התחילו גם במכות, אין לנו ברירה, לכן עכשיו איש הישר בעיניו יעשה, אחד שהצביע ש"ס ונראה לו 'יחד' עדיף יעשה 'יחד'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר