יצחק פינדרוס ישתתף בפאנל עם דב ליפמן: "אייצג את היהדות החרדית"

הח"כים החרדים מש"ס ויהדות התורה החליטו להחרים את פאנל הבחירות באוניברסיטה העברית, אך יצחק פינדרוס כן ישתתף ומסביר כיצד הסכים לשבת לצד דב ליפמן (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יצחק פינדרוס (צילום: שלומי כהן)

חברי הכנסת החרדים משתי המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, הודיעו כי לא ישתתפו בפנאל הבחירות שיתקיים באוניברסיטה העברית בירושלים שבו ישתתפו עשרות חרדים, כך נודע ל"כיכר השבת".

את הפנאל ארגן תא הסטודנטים החרדי באוניברסיטה העברית בשיתוף עם פרויקט "בליבה חומה", שבו חברים עשרות סטודנטים חרדים. לטענת המארגן, פניותיו לחברי הכנסת החרדים נענו בשלילה או בהתחמקות.

אך מי שכן הסכים להשתתף בפנאל הוא חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם 'יהדות התורה', יצחק פינדרוס, שלעת עתה יהיה הנציג החרדי היחיד מהמפלגות החרדיות.

בשיחה עם "כיכר השבת" הוא הסביר את הסיבה בגינה החליט להשתתף: "לא נשלחנו לישיבות אלא לגורמים חיצוניים בכדי לייצג את היהדות החרדית".

באשר לישיבה משותפת בפאנל עם חבר הכנסת דב ליפמן מ'יש עתיד' ועל היותו לעת עתה הנציג היחיד מהפלגות החרדיות, אומר פינדרוס, כי "חברי הכנסת החרדים יושבים עם ליפמן בוועדות בכנסת ולכן אני לא רואה שום סיבה למה לא לשבת מולו ולייצג את הדעה של המפלגה שלנו".

בפנאל צפויים להשתתף עשרות חרדים שיצאו אל שוק העבודה, שאלנו את פינדרוס האם הוא חושב ש"יהדות התורה" מייצגת את החרדים העובדים? "רק אנחנו מייצגים את החרדים העובדים, אני לא מכיר עוד מפלגה שמייצגת את החרדים העובדים", השיב.

באירוע ישתתפו פוליטיקאים, אנשי אקדמיה, עיתונאים וסטודנטים וזאת כפי שהגדירו המארגנים בהזמנה: "במטרה לנהל דיאלוג איכותי ומעמיק על הנושאים הבוערים בפוליטיקה ובחברה החרדית".

מנגד צפויה להשתתף בפנאל, מיכל צ'רנוביצקי מ"לא נבחרות, לא בוחרות" שתנסה להסביר מדוע פעילותן חשובה למגזר החרדי. כמו כן ישתתפו, דודי שוומנפלד מועמד במפלגת "יחד" ויעקב וידר, יו"ר המטה החרדי בליכוד. מנחה האירוע יהיה איציק הלפרין, כתב לענייני חרדים בערוץ 1.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר