באדג'ט במבצע פורים שיעשה לכם שמח

באדג'ט עם הפנים ללקוח החרדי מציגה מבצע מיוחד שיעשה לכם שמח בימי הפורים הבעל"ט. שוכרים רכב לשלושה ימים ומקבלים יום שכירות מתנה. כנסו עכשיו וקבלו את הפרטים (רכב)

כיכר השבת | מקודם |

חברת באדג'ט, חברת השכרת הרכב מהמובילות בישראל, יוצאת בימים אלה במבצע מיוחד ואטרקטיבי לקראת ימי הפורים.

במסגרת המבצע, השוכרים רכב בימי הפורים ל-3 ימים, יהנו מיום שכירות נוסף במתנה וללא כל חיוב. המבצע יהיה בתוקף בשבוע של חג הפורים) מי"ב ועד י"ט אדר( בנוחות מירבית לכל לקוח לפי צרכיו.

לדברי גב' דניאלה קדוש, סמנכ"לית השיווק של חברת באדג'ט: "המבצע לפורים תואם את צרכי הלקוחות בשוק החרדי. פורים השנה מתפרס על פני סופ"ש ארוך, מתענית אסתר ביום ד' דרך פורים דפרזים ביום ה' ושושן פורים ביום שישי ערב שבת. לציבור יהיה המון זמן לנסיעות וביקורים והמבצע יאפשר להם לנסוע ולהנות בנוחות מירבית".

באדג'ט: היא חברה להשכרת רכב השלישית בגודלה בעולם. לבאדג'ט מעל 3200 תחנות שירות ב-110 מדינות. באדג'ט, פועלת בישראל מאז שנת 1981 והיא מפעילה כיום 19 סניפים ומרכזי שירות ברחבי הארץ.

באדג'ט נמצאת בימים אלה בתנופת הערכות לקראת עונת חג הפסח. החברה מחדשת את צי כלי הרכב שלה ובכדי לענות על הביקוש המקומי ושל התיירות הנכנסת שצפויה להגיע, נרכשו מאות כלי רכב חדישים שיצטרפו בשבועות הקרובים לצי הרכב של החברה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר