מותג הרכב האמין בארה"ב - לקסוס

מסקר של מכון המחקר J.D. Power עולה כי המכונית האמינה ביותר בארה"ב, שנה רביעית ברציפות היא 'לקסוס', עם 89 תקלות ל-100 מכוניות, לעומת ממוצע של 147 תקלות (רכב)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: האתר הרשמי)

מסקר שערך מכון המחקר J.D. Power עולה כי המכונית האמינה ביותר בשוק הרכב האמריקני היא "לקסוס", זאת השנה הרביעית ברציפות. על פי הסקר, ממוצע התקלות של "לקסוס" לכל 100 מכוניות עומד על 89 תקלות בלבד, זאת לעומת ממוצע של 147 תקלות.

בכך מקדימה "לקסוס" את מתחרותיה בהרבה, כאשר "ביואיק", הממוקמת במקום השני, עם ממוצע של 110 תקלות לכל 100 מכוניות. במקום השלישי נמצאת "טויוטה", עם ממוצע של 111 תקלות ל-100 מכוניות.

סקר האמינות של J.D. Power בוחן כ-180 תקלות שונות ומקטלג אותן, כאשר השנה נרשם ריבוי תקלות אלקטרוניות הנוגעות בעיקר למערכות המולטימדיה במכוניות, ובפרט חיבורי בלוטות' ושליטה קולית.

לדברי עורכי הסקר, הבעיות השכיחות ביותר היו קשיי חיבור טלפון נייד, תפקוד לקוי של תיבת ההילוכים האוטומטית ובעיות בלתכנון הרכב והנדסת אנוש.

במקומות האחרונים בסקר נמצאות פיאט, עם 273 תקלות בממוצע ל-100 מכוניות. לנד רובר, עם 258 תקלות. "ג'יפ" מקבוצת "פיאט-קרייזלר", עם 197 תקלות בממוצע. "מיני" של BMW עם 193 תקלות, ו"דודג'" עם 192 תקלות בממוצע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר