זייברט VS "הפלג"

צפו בוידאו: נציג 'בני תורה' עורר מהומה בעיריית ב"ב

משה מלאכי, נציג סיעת "בני תורה" בעיריית בני ברק המייצג את אנשי "הפלג הירושלמי", תקף את ראש העיר חנוך זייברט על כך שהעירייה אינה מפרסמת בעיתון "הפלס" ועורר מהומה בישיבת המועצה. "אתם עושים נגדנו חרם" אמר מלאכי. כצפוי: הצעתו לא התקבלה • צפו בדבריו ובמהומה שהתפתחה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
משה מלאכי (צילום: כיכר השבת)

מהומה התחוללה בישיבת מועצת עיריית בני ברק שהתקיימה אמש (חמישי), כאשר במהלכה תקף חבר האופוזיציה משה מלאכי, נציג סיעת 'בני תורה' בעירייה המייצג את אנשי "הפלג הירושלמי", את התנהלות העירייה שלא מפרסמת מודעות בעיתון הסיעה "הפלס".

במהלך הדברים ציין מלאכי כי 'הפלס' עקף בסקר TGI האחרון את עיתון 'המבשר', כשהוא מוסיף כי לא יתכן להתעלם מציבור אשר מממלא את חובותיו בעיר ככלל התושבים, משלמים ארנונה, היטלים ומיסים מלאים.

"דווקא בימים גדולים אלו של אהבת חינם ושימת שלום בין איש לרעהו מוטל עלינו להוות דוגמא חיובית ועזיבת השיקולים המפרדים" אמר מלאכי כשהוא קורא לחברי העירייה, "אני מציע לחברים לנקוט בעזיבת חרם שמפריד לבבות".

בתגובה לדבריו של מלאכי אמר ראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט, כי העירייה לא מתעסקת בנושא הפרסום וכי הוא מבקש להוריד את הדברים מסדר היום. לאחר מכן הצביעו, כצפוי, חברי העירייה כנגד ההצעה.

יצויין כי עניין הפרסום בעיתון הפלס הוא אחד מליבת הנושאים הנמצאים במחלוקת בציבור הליטאי, כאשר בעוד וב'דגל התורה' קוראים להחרים את העיתון, ורבים בממסד הליטאי מנהלים מאבק חריף ונחוש נגד הכרה רשמית בו ואף פועלים למניעת פרסומות, הרי שמנגד טוענים ב'פלג הירושלמי' על החרמה ציבורית והתעלמות ופועלים בכל כוחם, לעיתים אף תוך כדי מאבק אגרסיבי, לשבירת החרם על הפלס ולהשגת פרסום שיממן כלכלית את העיתון.

בהמשך נידונה בישיבת העירייה נושא היטל שמירה המוטל על התושבים, כאשר גם כאן תקף מלאכי את ההיטל החדש, כשהוא אומר כי עיריית בני ברק מתעלמת ממעל 180 אלף תושבי העיר השקופים. יו"ר ש"ס בעיריית בני ברק, אלי דדון, אמר למלאכי כי הוא לוקח את הקמפיין של ש"ס, אולם לבסוף נמנע דדון מהצבעה על הסעיף.

בתגובה לשאלת "כיכר השבת" מדוע הוא העלה את ההצעה כשידע שהיא לא תתקבל אמר מלאכי, כי "פנינו תמיד לשלום, הצעתי את ההצעה מאחר ורבותינו לימדו אותנו כי עושים את מה שמוטל עלינו מבלי להתחשב בהצלחות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר