במוצאי שבת: הגר"ש כהן יגיע במסוק לכינוס בחירות בצפת

רבני הקהילות וראשי המוסדות בצפת חתמו על תמיכה בש"ס, למרות הצבתו של תושב העיר ברשימת 'יחד' • במוצאי שבת: כינוס בחירות בעיר עם הגר"ש כהן שיגיע במסוק מירושלים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
במסוק לצפת. נשיא 'המועצת' הגר"ש כהן (צילום: סטודיו דוד זר)

בחירות 2015: הקרב בין מפלגת ש"ס למפלגת 'יחד' מסעיר בכל התקופה האחרונה את העיר צפת, לאחר שאחד מראשוני התומכים ב'יחד' נמנה על אחד מרבני העיר צפת אך למרות את תנועת ש"ס רושמת הישג משמעותי.

לאחר שהגאון רבי רפאל כהן, מרבני העיר צפת ובעל מוסדות בעיר, הודיע שהוא תומך במפלגת 'יחד', בעקבות הצבתו של מיכאל עייש, מנכ"ל מוסדותיו, במקום השלישי ברשימה, החלו בש"ס לפעול בכל הכוח לרכז פעילים ורבנים בעיר שיתמכו בתנועה בבחירות הקרובות.

כעת, מציגים בתנועת ש"ס בצפת בראשות הרב רונן גנון, הישג משמעותי, כאשר רבני צפת וראשי המוסדות חתמו על מכתב תמיכה בש"ס, זאת למרות תמיכתו של הרב רפאל כהן במפלגת 'יחד' של אלי ישי והצבתו של תושב העיר צפת במקום השלישי מה שעלול היה ליצור סחף לכיון המפלגה החדשה.

דרעי עם בכירי ש"ס בצפת (צילום: אלימלך גרסטל)

במכתב התמיכה, צירפו הרבנים את חתימתם למכתבו של האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא הקורא לתמוך בש"ס, וכתבו: "גם אנו קוראים בקריאה קדושה אל כל אשר לבבו שלם עם ה' מכל העדות והחוגים להיחלץ חושים ולצאת לעזרת ה' בגיבורים במלא התלהבות ולפעול ולהפעיל למען הצלחתה של רשימת ש"ס לכנסת".

בתחילת השבוע ערך יו"ר ש"ס אריה דרעי סיור בצפת במהלכו נפגש עם רבני הקהילות ובכירי המטה בעיר. בין היתר נפגש דרעי עם הגאון רבי ירמיה כהן, מנהיג קהילת 'אור יקר' בצפת, שבבחירות המקומיות הריץ מפלגה עצמאית וזכה לשתי מנדטים, אך כעת הביע נכונות לתמוך בתנועת ש"ס ובימים הקרובים יצא בקריאה רשמית.

מכתב רבני הקהילות וראשי המוסדות בצפת

בתוך כך, במוצאי שבת ייערך בעיר צפת, באולמי "המצודה" בעיר העתיקה, כנס בחירות גדול בהשתתפות נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן, שיגיע במיוחד מירושלים, באמצעות מסוק שימריא מירולשים וינחת במנחת הסמוך לבית החולים 'זיו' בצפת.

בכנס ישתתף גם יו"ר ש"ס אריה דרעי שישבות השבת בצפת, וכן רבני הקהילות וראשי המוסדות בעיר. כנס הבחירות ישולב בחגיגת הילולת משה רבינו ע"ה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר