הגאון רבי משה מאיה נגד מועצת הנשים: "רצו להשתיק את עדינה בר שלום"

הגאון רבי משה מאיה חבר מועצת חכמי התורה נשמע בהקלטה שחשף הרב אמנון יצחק, תוקף את ההחלטה להקים מועצת נשים ומסביר כי רצו להשתיק את עדינה בר שלום (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי משה מאיה עם הגאון רבי שמעון בעדני (צילום: יעקב כהן)

בחירות 2015: בחודש שעבר הציג יו"ר ש"ס אריה דרעי את הרבנית עדינה בר שלום, בתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, כמי שתתמוך בתנועת ש"ס ובמקביל תעמוד יחד עם יפה דרעי בראש מועצת הנשים של המפלגה.

אך כעת מתברר כי במועצת חכמי התורה, הגוף הקובע בש"ס, לא מרוצים מההחלטה להקים מועצת נשים ויש מי שאף תוקף את המועצה החדשה.

בהקלטה שחשף הרב אמנון יצחק במהלך שיעור שמסר, נשמע הגאון רבי משה מאיה, חבר מועצת חכמי התורה, תוקף את המועצת בצורה חריפה מאוד.

בהקלטה נשמע הגר"מ מאיה מתייחס למועצת הנשים של ש"ס ואומר: "זה שטויות. מי בכלל מינה את זה? מי בכלל עשה את זה?".

לדברי הגר"מ מאיה: "רצו שהבת של הרב עובדיה לא תלך עם מפלגה חילונית. עשו את זה רק כדי להשתיק אותה. כל היום היא 'שיגעה את הראש' שהיא תבוא להיות חברת כנסת, אז זה כאילו הפיצוי שלה".

הגר"מ מאיה המשיך ותקף את הרעיון של 'מועצת נשים' בש"ס ואמר: "אין דבר כזה מועצת חכמות ואין שום דבר, פעם מועצת החכמות בש"ס החליטה משהו? קבלו את ההחלטות שלהן? זה לא מועצת חכמות! אנחנו לא רפורמים - אין לנו רבניות, בדעת תורה יש רבנית שפוסקת הלכה?, מה היא צרכה לפסוק? פעם בתורה שיש מועצת נשים?".

עדינה בר שלום מסרה בתגובה ל'וואלה': "להרבה אנשים ורבנים יש דעה לכאן ולכאן. צריך לכבד דעה של אדם וזכותו להביע אותה. הרב מאיה לא דיבר איתי לפני שהוא קבע את מה שהוא קבע. אני נוהגת בהרבה יותר כבוד אליו ואני לא רוצה להגיב לפני שאדבר איתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר