"המהפיכה של ש"ס - בבית סוהר"

דרעי מגיב לגפני: 'פער פיו, הם חוששים מאיתנו חזקים'

דבריו של יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, נגד ש"ס: "איזו מהפכה הם עשו? אולי בבית סוהר", גוררים תגובה חריפה של היו"ר אריה דרעי • במהלך כינוס בחירות בעכו אמר דרעי: "לא לחינם הם שומרים על אותו יו"ר שהיה לפנינו, היה נוח להם שיהיה בן-אדם חלש, לצערנו, הם לא רוצים אותנו חזקים". צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: באדיבות המצלם; תמונה: פלאש 90)

בחירות 2015 • עימות חרדי: יו"ר ש"ס אריה דרעי משיב אש ליו"ר 'דגל התורה' שעקץ אותו ואמר כי ש"ס עשתה מהפכה בבתי הסוהר, לדברי דרעי: "הם לא רוצים אותנו חזקים".

בזמן שהמפלגות החרדיות נלחמות על כל קול בבחירות, הנציגים החרדים מצאו זמן להתכתש בניהם במהלך כנסי בחירות שברחבי הארץ.

ח"כ משה גפני תקף את ש"ס בהקלטה שנחשפה ב"כיכר השבת" במהלך כינוס פנימי של 'יהדות התורה' ואמר: "אני מגיע עכשיו מבית דגן שהוא יישוב ספרד, מתקיים שם שיעור שאנחנו מממנים אותו, ואני נוסע לשם להרצאה, כשש"ס לא נמצאת. אבל אנשים אומרים שש"ס זה המהפיכה, הם עשו את המהפיכה. איזה מהפיכה הם עשו? אולי יש איזה בית סוהר שהם עשו בו מהפיכה. ש"ס לא עשו שום מהפיכה".

לאחר מכן גפני הוציא הודעה והתנצל על דבריו אך לא חזר בו. בהודעה שיצאה מטעמו נכתב כי "גפני מתנצל על אמירתו, הוא מאלו שסבורים שש"ס צריכה להיות חזקה וגדולה". עוד נאמר בהודעת ההתנצלות כי "הדברים נאמרו בהומור ובישיבה סגורה אך כאמור התנצל על הדברים".

יו"ר ש"ס דרעי השיב לו אש במהלך כנס בחירות בעכו ואמר: "הוא דיבר בביזיון, הוא אמר שכביכול עשינו מהפכה בבתי הכלא, זה אומר נציג חרדי, לא יאיר לפיד, ה' ירחם".

"הוא (משה גפני. י"כ) שכח שמרן ראש הישיבה הרב שך, אני מדבר אתכם על לפני עשרים וכמה שנים, אמר ש'מה שעשה הבחור הצעיר הזה (אריה דרעי. י"כ) בשנה אחת לא עשו נציגי אגודת ישראל ארבעים שנה', אז הוא לא יודע איזה מהפכה?..", עקץ דרעי.

לדברי דרעי "אותו אחד (משה גפני. י"כ) שפתח את פיו אתמול, אומנם הוא התנצל היום אז אני לא רוצה יותר מדי, אבל אותו אחד (משה גפני) שפער את פיו אתמול הוא היה עוזר שלי באזור הדרום כשאני הייתי מנכ"ל משרד הפנים, הוא היה אחראי על על הכוללים באזור הדרום, אז הם לא יודעים איזו מהפכה?".

דרעי המשיך ואמר: "נכון, נכון שבשנים האחרונות נעצרנו לצערי הרב, אבל הוא יודע בדיוק את הסיבה למה".

דרעי המשיך ותקף את 'דגל התורה' שלכאורה הם מגבים מאחורי הקלעים באלי ישי: "לא לחינם הם שמרו עליו, הם שומרים על אותו יושב ראש שהיה לפנינו (ח"כ אלי ישי. י"כ), שמרו עליו כעל 'קמיע', היה נוח להם שיהיה בן-אדם חלש, לצערנו הרב, הם (דגל התורה. י"כ) לא רוצים אותנו חזקים, הם חוששים מאיתנו חזקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר