בנט: "ההסכם עם איראן - אסון במימדים היסטוריים"

יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט תקף בוועידת איפא"ק את ההסכם המתגבש בין המעצמות לאיראן ואמר כי הוא אסון במימדים היסטוריים: "תעודת כשרות לתכנית הגרעין" (חדשות,מדיני)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
נפתלי בנט (צילום: פלאש 90)

יו"ר "הבית היהודי" השר נפתלי בנט תקף הערב (ראשון) בוועידת איפא"ק את ההסכם המתגבש בין המעצמות לאיראן בנוגע לתכניתה הגרעינית של האחרונה ואמר כי "הוא אסון במימדים היסטוריים".

בנט אמר בפני אלפים ממשתתפי הועידה: "ההסכם המתגבש עם איראן נותן תעודת כשרות להעשרת אורניום ולתכנית הגרעין האיראנית ויסלול לאיראן נתיב ברור להשגת נשק גרעיני תוך מספר שנים".

לדבריו, "יש כאן הסכם מתגבש שהוא נגד אינטרס של העולם החופשי עם אלטרנטיבה ברורה. במקום לאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני, ניתן להטיל עוד סנקציות ולהדק את הסנקציות הקיימות ולהביא את איראן למקום שאין לה ברירה אלא לוותר על תכניתה הגרעינית".

הנוגע למצב במזרח התיכון אמר בנט כי "יש מסביבנו סערה אזורית שיכול להישאר איתנו עוד 10, 50 או 100 שנה. ישראל היא מגדלור בסערה ואי של יציבות וחופש. אנחנו נמשיך לעשות הכל כדי להגן על עצמנו ולהבטיח את המשך שגשוגה של מדינת ישראל".

מחר צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו לנאום בפני הוועידה ולתקוף את ההסכם. במקביל, נשיא ארה"ב ברק אובמה החליט בסופו של דבר להתייחס להסכם ולנאום נתניהו והוא צפוי להעניק ראיון טלוויזיוני בו ינסה להסביר את פרטי ההסכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר