"שלום, ברוצ'ים באים" • כשבאן קי-מון דיבר בעברית מול חב"דניקים

מזכ"ל האו"ם באן קי-מון נאם בכנס של חסידות חב"ד ואמר כמה מילים בעברית, כך זה נראה. עוד במבזק כיכר TV: איראן מרוצה מנאום ביבי והגלקסי החדש - מהפכה או אכזבה? (כיכרTV)

(עריכה: כיכר השבת)

ראש-הממשלה בנימין נתניהו ישא מחר (שלישי) נאום מול הקונגרס האמריקאי, למרות מחאת הממשל והתנגדות המפלגה הדמוקרטית. לקראת הנאום אמר יועצו של נשיא איראן חסן רוחאני כי "נאום נתניהו מועיל לאיראן בגלל הקרע שהוא יוצר בין הממשל האמריקני לקונגרס ובין ארה"ב לשלטון הציוני".

משטרת התנועה תפסה תייר חרדי ששעט בכביש הערבה במהירות של 180 קמ"ש - פי שניים מהמותר. שבתאי ג'רבקצ'יק, דובר המשטרה למגזר הדתי והחרדי בראיון ל"כיכר טי.וי".

לראשונה בישראל, פוצץ היום בניין מגורים כחלק מההתחדשות העירונית בכפר-סבא. בעירייה הסבירו כי הרס הבניין נעשה משיקולי בטיחות ואיכות סביבה, תוך פגיעה מינימלית באיכות החיים של התושבים. בבניין, המתנשא לגובה 15 מטרים, התגוררו 16 משפחות. בשל מצבו הרעוע הוחלט להרוס אותו ובמקומו לבנות בניין חדש.

אחרי אין ספור שמועות והשערות, סמסונג השיקה אתמול את מכשיר הדגל החדש שלה - גלקסי 6. כתבנו לענייני טכנולוגיה, חיים אבני, יצא לבדוק אם מדובר במהפכה או בשינוי ויזואלי בלבד.

ולסיום: מזכ"ל האו"ם באן-קי-מון נשא במוצ"ש האחרון נאום בפני 1,500 באי כנס בני נוער של תנועת חב"ד 'CTeen', שהגיעו מ-186 ערים מ-10 מדינות ברחבי העולם. את הנאום הוא פתח בצורה לא שגרתית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר