עמי מימון מונה לעורך תוכן ב"קול ברמה"

שדרן הרדיו הוותיק עמי מימון, מונה לתפקיד עורך התוכן הקל ברדיו קול ברמה, זאת בנוסף לתפקידו כמגיש תכנית "חידודון". יהיה אחראי על תכניות המוזיקה והחידות (ברנז'ה, מדיה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עמי מימון (ויקטור מזוז)

משתדרג: שדרן הרדיו הותיק עמי מימון קיבל תפקיד חדש בתחנת הרדיו קול ברמה בה הוא משדר - עורך תוכן זאת בנוסף לתפקידו כמגיש התוכנית "חידודון" המשודרת בשעות הצהרים.

מימון מוגדר כעורך תוכן קל ויהיה אחראי על מספר תוכניות בהם: תוכנית הילדים עם מנוחה פוקס והרב עידו ובר. "שניים הפוך" בהגשת יקי אדמקר ויניב מאירי, "ודיברת בם" בהגשת אשר ברדה, המבוקשים עם עמירם בן לולו, תוכנית המוזיקה בהגשת אלי שפירא. וכן על התוכניות של יוסי גיל וליל שישי עם הרב פנגר.

בהודעה שהופצה לעובדי התחנה, נכתב על ידי בכיר ברדיו: "אני מבקש מכל העורכים, המגישים, המפיקים והטכנאים לשתף פעולה עם עמי מימון באופן מלא". לדבריו, "המטרה כאן היא לסייע לכם במילוי מטרותיכם להצלחת התוכנית ולהצלחת הרדיו".

מנכ"ל התחנה, אריאל דרעי, מספר בתגובה ל"כיכר השבת": "גם בתקופה המאתגרת הזו הוכיח קול ברמה כי הוא המוביל באקטואליה ובקביעת סדר היום התקשורתי בציבור החרדי. כניסתו של עמי מיימון לתחום עריכת התוכן הקל תפעל באותו כיוון גם בתחומים עליהם הוא יופקד, כפי שהוכיח עד היום בתוכניתו המצליחה "חידודון", הזוכה לשיעורי האזנה יוצאי דופן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר