אלי ישי: הקהילה ההודית ויוצאי אתיופיה חתמו איתנו הסכם תמיכה

יו"ר יחד ח"כ אלי ישי, אמר אמש בכנס של מפלגתו, כי חתם על הסכם תמיכה עם הקהילה ההודית ויוצאי אתיופיה. הגר"מ מזוז אמר על מרזל: "טוב שנכנס כנגד הח"כ שהיא בגמטריה המן" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: 'יחד')

בחירות 2015: מאות השתתפו אמש (שני), בעצרת בחירות של מפלגת 'יחד' בבני ברק, בכינוס השתתף גם מנהיגה הרוחני של המפלגה הגאון רבי מאיר מזוז והגאון רבי רפאל כהן.

יו"ר 'יחד' ח"כ אלי ישי, התייחס במהלך דבריו לתופעה שמתרחשת בימים האחרונים כאשר פעילי ש"ס משחיתים מודעות בחירות של המפלגה ואמר: "לצערנו הרב יש כאלו שמשיקולים זרים ואינטרסנטיים בחרו לפגוע בכל תהליך ומהלך".

"היום התקשר אלי ברוך, פעיל שלנו מראש העין, ובכה שעבד עד שתיים בלילה לקשט את העיר במודעות ושלטים ובבוקר כשקם הכל נעלם כלא היה. למה אני מספר את הדברים האלה? לחזק את הפעילים שלנו בכל מקום בארץ לא להישבר. אני חוזר וקורא לכולם לנשוך שפתיים. לא ניגרר בשום אופן. זה רצון השם אחדות בכל אתר ואתר".

ישי חשף במהלך דבריו כי: "הקהילה ההודית חתמה איתנו הסכם תמיכה. חתמנו ב"ה גם עם קהילת יוצאי אתיופיה. זה יחד שבטי ישראל כשכולם מרגישים שזה הבית שלהם. אני מתפלל שנזכה לקדש שם שמים".

הגר"מ מזוז התייחס לחיבור עם ברוך מרזל ואמר: "ברוך מרזל משמיים הכניסו אותו לכנסת כנגד אותה חברת כנסת ששמה בגימטריא המן. אנחנו מתמקדים במאחד ולא במפריד, למרות חילוקי הדעות גם אדם חילוני יש לו אמונה ושאיפתנו לקרב אותם באמצעות החיבור הזה.

הרב מזוז התייחס גם לחב"ד ואמר: "חב"ד הניחו תפילין למיליון יהודים בכותל המערבי, יש להם זכויות בלי סוף". הוא הוסיף, גאולת פורים התחילה ב"לך כנוס את כל היהודים" ואני מרגיש פה את תחילת הגאולה, כשכולם מתכנסים אל פונדק אחד במטרה לחזק את עולם התורה. יש עשרים וחמישה חוקים בדרך שרשומים אצלי שמטרתם פגיעה בעולם התורה והיהדות ואנחנו חייבים לעצור אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר