היום: אלפי חסידי סאטמר יפגינו נגד "ההתנהגות המסוכנת" של נתניהו

בזמן נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס, יפגינו אלפי חסידי סאטמר במנהטן, נגד "ההתנהגות המסוכנת", כלשונם, של נתניהו, "המסכן את יהודי ארה"ב" (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רה"מ בנימין נתניהו (byAmos Ben Gershom/GPO)

בשעות אחר הצהריים (שלישי) שעון ניו יורק, בזמן נאומו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בפני שי בתי הקונגרס אודות הסכם הגרעין המתגבש בין המעצמות לאיראן, צפויים להפגין אלפים מחסידי סאטמר אל מול הקונסוליה הישראלית במנהטן שבניו יורק במחאה על "התערבותו המחוצפת" כהגדרתם של "ראש ממשלת הכופרים", בנושאים אלו זאת בניגוד לעמדתו של נשיא ארה"ב ברק אובמה.

בכרוזים שפורסמו בשעות האחרונות בשכונת ויליאמסבורג, מעוז חסידיו של האדמור מהרי"י מסאטמר, נכתב כי בפקודת הקודש על כל החסידים להשתתף בהפגנת המחאה.

תחת הכותרת "לך כנוס את כל היהודים", מתפרסמים כרוזים חריפים בגנותו של נתניהו המעז להתערב ולגרום סכנה ליהודי ארה"ב הנחשבת למלכות של חסד.

"מדובר בהתגרות מסוכנת של הציונים אשר עלולה לגרום חלילה לסיבוך יחסי היהודים המתגוררים באמריקה מול השלטונות", נכתב במודעות.

"אנחנו נצהיר היום קבל עם ועדה שנתניהו אינו מייצג את היהדות הנאמנה ואינו משמש כשליחינו ופועל על דעתו בלבד", אומרים מארגני הפגנת המחאה.

להערכתם צפויים להשתתף אלפים שיגיעו מכל ריכוזי הציבור החרדי בניו יורק על מנת להביע את מחאתם וזעקתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר