יוני שטבון ליאיר לפיד: "תתכונן לשבת באופוזיציה"

ח"כ יוני שטבון מ'יחד' התייחס הבוקר לאמירתו של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לפיה הוא ילחם על העברת חוק הגיור החדש בכנסת הבאה, ואמר כי 'יחד' תלחם נגד חוקים אלו (בחירות 2015)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: ח"כ יוני שטבון התייחס הבוקר (שלישי), להצהרה של יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד אמש כי ילחם על 'חוק הגיור' החדש וקרא ללפיד להתכונן לשבת באופוזיציה.

לדברי שטבון: "נילחם בכל הכח נגד החקיקה האנטי דתית של הכנסת האחרונה שהמיטה עלינו ברית האחים הזו ובראשם ביזוי מעמד לומדי התורה, חוק הגיור וחוקי הפונדקאות הפוגעים בקדושת המשפחה היהודית. 'יחד' תהיה העוגן היהודי במדינת ישראל, לאור תורת ישראל".

הדברים של שטבון מגיעים בעקבות דבריו של לפיד בראיון לתכנית "בוחרים 20", בערוץ 20, שם אמר: "אני בזמנו המלצתי לח"כ אלעזר שטרן לא להסתפק בהחלטת ממשלה ולחוקק חוק בכנסת מכיוון שיותר קל לשנות החלטת ממשלה".

יצוין כי במפלגות החרדיות מקווים כי לאחר הבחירות הם ישבו בממשלה, ויהיה להם את הכוח לשנות את 'הצעת המחליטים' של הממשלה בנושא הגיור, הצעה שאושרה על ידי 'הבית היהודי' למרות התנגדותם של גדולי ישראל והרבנים הראשיים הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר