צפו בסרטון

"נאצי" ויריקות: חייל חרדי תיעד תקיפה במאה שערים

דקות הפחד במאה שערים תועדו: חייל חרדי שנקלע לשכונה והותקף על ידי קיצונים, תיעד בטלפון הנייד את הקללות, הגידופים והיריקות. מ'נאצי', דרך 'חרד"ק' ועד 'תסתלק מכאן". ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני מספר חודשים: "ננקוט יד קשה נגד המנסים להטיל אימה על אזרחים הממלאים את חובם למדינה" (חדשות)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, תמונה: פלאש 90 - אילוסטרציה)

הקללות והיריקות תועדו: חייל חרדי שנקלע הצהריים (שלישי) להתקפת קיצוניים בלב שכונת מאה שערים, תיעד את העוברים והשבים ברחוב שומרי אמונים בשכונה, שירקו לכיוונו והשתמשו נגדו בכינויי גנאי כמו "חרד"ק" ו"נאצי".

זו אינה הפעם הראשונה שנרשמת תקרית מסוג זה במאה שערים, בעבר אף גררה תקיפה של חיילים חרדים בשכונה גינויים מגורמים פוליטיים בכירים. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אז: "ננקוט יד קשה נגד מי שמנסה להטיל אימה על אזרחים הממלאים את חובתם למדינה".

בסרטון שהגיע ל"כיכר השבת" אותו צילם החייל המותקף עצמו תוך כדי התקרית, נראים קיצוניים הסובבים אותו כשהם יורקים לעברו ומכנים אותו בכינויי גנאי הלקוחים מקמפיין החרד"קים ששב בעת האחרונה לרחובות הריכוזים החרדים.

רק אמש הותקף חייל חרדי על ידי חרדים קיצוניים בבית שמש בשעה שצעד עם אשתו וילדיו ברחובות העיר לאחר שערך קניות. החייל סיפר זאת למפקדיו בפרויקט שח"ר אט"ל שייבחנו האם להגיש עבורו בקשה לוועדה צבאית, למתן פטור ממדים.

לפני מספר חודשים, הגישו חברי הכנסת שמעון סולומון ורונן הופמן מ"יש עתיד" תלונה במשטרת תל אביב כנגד קמפיין החרד"קים. השניים הגישו את התלונה בגין "הסתה לאלימות והעלבת עובד ציבור".

במקביל, שלחו סלומון והופמן מכתב ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בדרישה להורות על פתיחת חקירה פלילית בנושא. מאוחר יותר, חשף "כיכר השבת" פגישה חשאית שקיימו מבקר המדינה והשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ עם חיילים חרדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר