ויינשטיין: לחקור את התבטאויותיו של ברוך מרזל

היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הורה לחקור את התבטאויותיו של פעיל הימין ברוך מרזל נגד ח"כ חנין זועבי. מרזל ל'כיכר השבת': "כשהערבים מסיתים ויינשטיין שותק" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(תמונה ראשית: שלומי כהן, כיכר השבת)

היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין הורה לחקור את התבטאויותיו של פעיל הימין ברוך מרזל כנגד חברת הכנסת חנין זועבי, זאת לאחר שמוקדם יותר היום התיזו פעילי ימין מיץ לעבר זועבי באירוע ברמת גן.

מרזל מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "לא שמעתי את ויינשטיין מגיב במהירות כה רבה נוכח התבטאויות של זועבי טיבי וזאחלקה. חברי הכנסת הללו הסיתו עשרות פעמים נגד המדינה, נגד צה"ל ומעולם לא שמענו את ויינשטיין מורה לבחון דיבריהם תוך דקות ספורות גם במקרים בו קראו להפעיל אלימות קשה במיוחד".

מרזל הוסיף כי "ויינשטיין חייב לשמור על איזון ולהפסיק את המדיניות המפלה נגד הימין".

תקיפת ח"כ זועבי (מתוך ynet)

מוקדם יותר, חברת הכנסת חנין זועבי ואנשי הרשימה המשותפת הותקפו על ידי פעילים המזוהים ככל הנראה עם ארגון להב"ה, בכנס במרכז האקדמי רמת גן. הפעילים קראו קריאות גנאי ומנעו מהקהל לשמוע את דבריה של הח"כית ולאחר מספר דקות אף התנפלו באלימות על הבמה, השליכו חפצים לעברה ושפכו עליה מיץ.

התקיפה המשיכה גם כאשר הצוות של חברת הכנסת ניסה לעזור לה לצאת מתחומי הבניין. יועצת התקשורת של בל"ד אמילי מואטי הותקפה באלימות בראשה מחוץ לבניין על ידי גבר בן 28 תושב רמת גן שנעצר על ידי המשטרה. מואטי פונתה לבית החולים איכילוב על ידי חבר הכנסת ד"ר באסל גאטס.

כמה שעות לאחר מכן הגיבה מפלגת "יחד" על התקרית וכתבה בהודעה לתקשורת כי "התנועה מגנה ומתנגדת לכל מקרה של שימוש באלימות וכך גם מנחה את כל חבריה ותומכיה".

"יחד עם זאת קשה להתעלם מהפרובוקציות ומההתנהלות המתסיסה שלה. קשה להבין מה חיפשה בכנס ברמת גן כשתומכיה נמצאים בעזה. מכל מקום, הפעולות להרחקתה מהכנסת של חנין זועבי, התומכת בטרור בגלוי, ייעשו אך ורק באמצעים חוקיים". הוסיפו בתנועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר