היערכות המשטרה לפורים: אלפי שוטרים ייפרסו

אלפי שוטרים, מתנדבים ולוחמי מג"ב פועלים בכוננות מוגברת לקראת חג הפורים. המשטרה הגבירה את האכיפה נגד שיווק ומכירה של נפצים, חזיזים וצעצועים מסוכנים (משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
פורים (צילום: נתי שוחט - פלאש 90)

משטרת ישראל נערכת לימי הפורים שיחלו הערב (רביעי) ויסתיימו ביום שישי סמוך לשבת. בכוונת המשטרה לנהוג באפס סובלנות כלפי אלו שינסו להפר את הסדר או שינסו למכור נפצים שמכירתם אסורה.

אלפי שוטרים, מתנדבים ולוחמי מג"ב פועלים בכוננות מוגברת. כמו כן, המשטרה הגבירה את האכיפה נגד שיווק ומכירה של נפצים, חזיזים וצעצועים מסוכנים מסוגים שונים, המוברחים לישראל ללא תקן ואסורים לשימוש מטעמי בטיחות.

ראש מדור מעבדות חבלה במשטרת ישראל, סנ"צ גיורא מלול, הסביר על הסכנות שברכישתם והפעלתם של הנפצים. לדבריו, "מדי שנה נפגעים בני נוער וילדים רבים כתוצאה משימוש בצעצועים מסוג זה, על כן אנו מבקשים מההורים לגלות ערנות, לפקח על הילדים ולהסביר להם את הסכנות הכרוכות בשימוש בנפצים ובצעצועים מסוכנים".

המשטרה תאכוף מכירה של אמצעים נפיצים שונים בזמן התהלוכות וכן את השימוש בהם, כמו גם אכיפה בתחום הפלילי. יינתן דגש על מכירת אלכוהול לקטינים בפיצוציות, יבוצעו מחסומים ויוגברו הסיורים, כל זאת על מנת לשמור על הסדר הציבורי ועל ביטחון הציבור ככל שיידרש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר