כתב אישום נגד תוקפי זועבי ויועצת התקשורת

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום כתב אישום לביהמ"ש המחוזי נגד ארטמי קזרוב החשוד בתקיפת חנין זועבי אמש. כתב אישום הוגש גם נגד תוקף יועצת התקשורת של בל"ד אמילי מואטי (משפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ג באדר תשע"ה | 04.03.15
זועבי אמש אחרי התקיפה (מתוך ynet)

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (רביעי), כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב, כנגד החשודים בתקיפת ח"כ חנין זועבי ויועצת התקשורת של בל"ד אמילי מואטי אמש בכנס במכללה למשפט ברמת גן.

כתב האישום הוגש נגד ארטמי קזרוב, בן 28, תושב רמת גן, על פי העובדות המתוארות בכתב האישום, החשוד הגיע לכנס יחד עם פעילי ימין נוספים וחוללו מהומה, כשבשיאה הנאשם נעמד על שולחן ותקף את זועבי על ידי ששפך עליה בקבוק מים. הוא נאשם בהתפרעות ובתקיפה.

בנוסף, הוגש כתב אישום נגד חשוד נוסף שתקף את מואטי במוט, פצע אותה באורח קל ובעקבות זאת היא נזקקה לטיפול רפואי.

צפו: ח"כ חנין זועבי מותקפת

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את החשוד מסר בתגובה: "חבל שהפרקליטות לא מגלה זריזות שכזאת כאשר מכים קשישים ופוגעים בנערים. נדמה שהיועץ ויינשטיין סבור שדמה של חנין זועבי סמוק יותר משל רוב אזרחי ישראל, שלא לדבר על כך שאפילו כאשר חברי כנסת מהימין הותקפו מעולם לא ראינו ולא שמענו על זריזות שכזאת.

"כולנו ראינו בצילומים שזועבי ופעיליה השתוללו ולכל הפחות הייתי מצפה שכתב אישום מקביל היה מוגש נגדה. מבלי להקל ראש מדובר באירוע של שפיכת מים, ונבקש מבימ"ש לשחרר מרשי באופן מיידי".

בתום הדיון החליט בית המשפט לשחרר את קזרוב למעצר בית עד ליום חמישי הבא, אז יתקיים דיון נוסף בעניינו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר