אבו מאזן תומך ברשימה הערבית המשותפת

ועידת המועצה המרכזית של אש"ף התכנסה היום במוקטעה שברמאללה, יו"ר הרשות אבו מאזן אמר שסירב להצעה לא לפנות לבית הדין הבינלאומי בהאג והתייחס לבחירות (חדשות)

(צילום: פלאש 90)

ועידת המועצה המרכזית של אש"ף, התכנסה היום (רביעי) במוקטעה שברמאללה, ליומים של דיונים בהמשך המדיניות הפלסטינית נגד ישראל. בפתח הוועידה נשא יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נאום בו התייחס לסוגיות שעומדות על הפרק.

אבו מאזן אמר כי לפלסטינים הוצע לקבל את כספי המסים שישראל מעכבת בתמורה לכך שהפלסטינים לא יפנו לבית הדין הפלילי הבנילאומי בהאג. אבו מאזן נימק את הסירוב להצעה: "בית הדין הבינלאומי בהאג הוא המקום היחיד שבו אנו יכולים להעלות קובלנות על הכיבוש. אמרו לנו שאם לא נלך להאג ישיבו לנו את הכסף. אנחנו מתנגדים לסחר חליפין של אי פנייה להאג בתמורה להשבת כספי המסים"

הוא האשים את ישראל באי כיבוד הסכמים ובהקפאת המשא ומתן, והדגיש שהפלסטינים לא ינקטו בדרך אלימה: "ההתנגדות העממית בדרכי שלום היא דרכנו".

בהתייחסו למערכת הבחירות בישראל אמר אבו מאזן: "אנחנו לא מתערבים בבחירות בישראל וכל אדם שהעם בישראל יבחר בו - נהיה מוכנים לשאת ולתת איתו. לא אכפת לנו מי ייבחר". יחד עם זאת הוא הביע תמיכה באיחוד המפלגות הערביות לרשימה המשותפת, ובירכם "אלוהים איתכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר