הוגש כתב אישום נגד תוקף הדוברת של הרשימה המשותפת

פרקליטות מחוז ת"א כתב אישום נגד עופר גולן, בן 46 מראשון לציון, בגין תקיפתה של יועצת התקשורת של "הרשימה המשותפת" בשעה שיצאה מכנס שהתקיים ברמת גן (חדשות,ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זועבי, נכחה בכינוס והותקפה בעצמה על ידי הפעילים (צילום: פלאש 90)

פרקליטות מחוז ת"א הגישה הצהריים (רביעי) לבימ"ש השלום בעיר כתב אישום נגד עופר גולן, בן 46 מראשון לציון, בגין תקיפה הגורמת חבלה ממשית והתפרעות. הנאשם תקף את יועצת התקשורת של "הרשימה המשותפת" כאשר יצאה מכנס שהתקיים במכללה למשפט ועסקים ברמת גן.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד אלירן גלילי, אתמול התקיים כנס במכללה למשפט ועסקים ברמת גן בנושא מעמד האישה בו השתתפו חברות כנסת שונות ובהן גם חברת הכנסת חנין זועבי המתמודדת לבחירות לכנסת ה-20 במסגרת "הרשימה המשותפת".

בשעה 11:00 או בסמוך לכך הפגין הנאשם מחוץ למכללה, ביחד עם עשרות פעילי ימין אחרים, במטרה למחות נגד חברת הכנסת זועבי.במסגרת זו קראו הנאשם ואחרים קריאות גנאי נגד חברת הכנסת זועבי ואנשיה, באופן שיש בו להפר את השלום ואת קיום הכנס.

באותה העת, יצאה מהמכללה יועצת התקשורת של "הרשימה המשותפת" שהייתה בדרכה לביתה. המתלוננת חלפה על פני הנאשם, אשר צעק וגידף אותה. סמוך לאחר מכן, תקף הנאשם את המתלוננת על ידי כך שהטיח בראשה מוט דגל שאחז אותה עת בידו.

בעקבות התקיפה, הובהלה המתלוננת לבית החולים איכילוב בתל אביב כשהיא סובלת מרגישות בראשה, בחילות והקאות. במעשיו המתוארים לעיל, תקף הנאשם את המתלוננת שלא כדין, גרם לה לחבלה של ממש והתפרע במקום ציבורי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר