סרבן גט התיר את אשתו לאחר 18 שנה

אדם שסירב להעניק גט לאשתו במשך 18 שנה ונכלא בשל כך בבית הסוהר, שוכנע על ידי רב השב"ס הרב יקותיאל ויזנר, להתיר את אשתו ושוחרר מבית הכלא לפני פורים (חדשות,בארץ)

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

סרבן גט שהתיר את אישתו לאחר 18 שנה של סירוב שוחרר היום (רביעי) מבית סוהר באזור המרכז. הדיון לשחרורו התקיים בתוך כותלי בית הסוהר בשיתוף עם נציגי בית הדין הרבני שהגיעו במיוחד למרות יום תענית אסתר.

האסיר נדון ל-5 שנות מאסר בגין סירובו, מתוכם הספיק לרצות כחודשיים. במהלך תקופה זו התברר כי האסיר סובל ממחלה קשה בגינה אף אושפז לתקופה קצרה בבית החולים.

הסכמתו להתיר את רעייתו באה לאחר מאמצים ופעילות שכנוע אינטנסיבית שנעשתה על ידי רב שב"ס, הרב גנ"מ יהודה יקותיאל ויזנר. זהו המקרה ה-61 בו בזכות מעורבות של רבנות שב"ס נשים עגונות זוכות לשחרור.

הרב ויזנר אמר בתגובה כי "אדם שנכנס לבית הסוהר על סרבנות מתן גט פועל מכעס ומנקמה. זו סיטואציה מורכבת ואנחנו מנסים לגשר ולמצוא פתרון. לשחרר נשים שכלואות בכלא הבעלים שלהן זו שליחות".

בנם של בני הזוג, הממתין כעת לשחרורו של האב אמר: "לאחר קרוב ל-20 שנה, בעת הזו נבחר הרב ויזנר כשליח לשים קץ לסכסוך הקשה הזה. הרב הפך עולמות בכדי שזה יקרה לפני חג הפורים". לדבריו, "הופתענו מיחס הסוהרים, האכפתיות והטיפול במקרה ואנו מודים לכולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר