סקרים ראשונים אחרי הנאום: יהדות התורה מאבדת מנדט

סקרי הערוצים 2 ו-10 אחרי נאום רה"מ נתניהו בקונגרס מראים היחלשות של "הבית היהודי", ש"ס נעה בין 6 לשבעה מנדטים ויהדות התורה נחלשת במנדט מכוחה. "יחד" בפנים (בחירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: יממה לאחר נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס בארה"ב בנושא הגרעין האיראני, פרסמו הערב (רביעי) ערוץ 2 וערוץ 10 סקרים חדשים שבודקים מה היו התוצאות אילו הבחירות היו מתקיימות היום.

סקר ערוץ 2

מסקר שנערך על ידי מכון הסקרים בראשות ד"ר מינה צמח עולה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום הרי ש'המחנה הציוני' בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני זוכה להיות המפלגה הגדולה בישראל עם 24 מנדטים. 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו עם 23 מנדטים, הרשימה הערבית המשותפת זוכה להיות המפלגה השלישית הגדולה בישראל עם 13 מנדטים.

'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט ממשיכה להיחלש ומקבלת 12 מנדטים, כך גם 'יש עתיד' שזוכה ל-12 מנדטים. 'כולנו' בראשות משה כחלון עם שמונה מנדטים, 'ישראל ביתנו' ומר"צ עם שישה מנדטים.

ש"ס בראשות אריה דרעי נחלשת לשישה מנדטים בלבד, 'יהדות התורה' נחלשת גם היא ומקבלת שישה מנדטים. 'יחד' בראשות אלי ישי עוברת את אחוז החסימה ומקבלת ארבעה מנדטים, מנדט פחות מהסקר הקודם.

סקר ערוץ 10

מסקר שנערך על ידי מכון הסקרים שבראשות קמיל פוקס עולה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום הרי שהליכוד בראשות בנימין נתניהו עולה בשני מנדטים לעומת הסקר הקודם וזוכה ל-23 מנדטים. 'המחנה הציוני' בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני זוכה גם הוא ל-23 מנדטים.

'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד ממשיכה להתחזק ומקבלת 13 מנדטים, כך גם הרשימה הערבית המשותפת עם 13 מנדטים.

'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט ממשיכה לצנוח לעומת הסקרים האחרונים ומקבלת 11 מנדטים בלבד. 'כחלון' מתחזק מעט וזוכה לעשרה מנדטים.

ש"ס בראשות אריה דרעי יציבה עם שבעה מנדטים, ארבעה פחות מכוחה הנוכחי. יהדות התורה נחלשת ומקבלת שישה מנדטים בלבד. מר"צ ו'ישראל ביתנו' זוכות כל אחת לחמשה מנדטים ואלי ישי עובר את אחוז החסימה עם ארבעה מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר