יהודה גליק מגנה תקיפת זועבי: "פראי אדם"

פעיל הימין יהודה גליק, גינה את תקיפת ח"כ חנין זועבי ויועצת התקשורת של בל"ד, וכינה את התוקף "פרא אדם". יחד עם זאת תקף את השמאל ששותק כשתוקפים ימנים (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(יהודה זמיר - פלאש90)

תגובה מפתיעה כנגד תקרית שפיכת המים על חברת הכנסת חנין זועבי. פעיל הימין ואיש הר הבית, יהודה גליק, גינה את פעיל הימין שתקף את זועבי, ויחד עם זאת תקף את השמאל שלטענתו אינם מגנים אלימות כלפי הימין.

בדף הפייסבוק שלו כתב גליק: "מי ששתק כשפוצצו פאנל בחירות (של הבית היהודי - צ"ג), שיסתום את הפה שלו כשהאלימות היא נגד השמאל. מי שלא אכפת לו מיהודים שסובלים מאלימות כל יום בהר הבית, אין לו זכות פתחון פה כשהאלימות מופנית נגד אנשים אחרים". הוסיף גליק.

גליק הוסיף, "כאחד שדופק על השולחן מידי יום נוכח האלימות המוסלמית בהר הבית, אני מרשה לעצמי בלב שלם לגנות בכל פה את פראי האדם שהרשו לעצמם לתקוף היום את אמילי מואטי ואת חנין זועבי.(ואל תגידו לי שזה רק מים!!) תתביישו לכם!".

בסוף דבריו הדגיש גליק: "אלימות היא מגונה, מכוערת, מסוכנת, גועל נפש, אין לה כל הצדקה ויש לגלות כלפיה אפס סובלנות ולא משנה מי התוקף ומי המותקף".

כזכור, התקרית ארעה ביום שלישי, במהלך כנס פוליטי במכללה למשפט ברמת גן, אז תקף פעיל ימין את חנין זועבי, בנוסף הוכתה יועצת התקשורת של בל"ד אמילי מואטי במוט. אתמול, הוגשו כתבי אישום נגד החשודים והם נשלחו למעצר בית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר